Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 10, 2009

My Life For Today...

Try your best to let others do and say more or less whatever they want today -- you're at risk of pushing them too far otherwise! It's a balancing act, but you can get through the day without stumbling.

You've got a big karmic payback coming your way today. Expect interesting rewards.



You can put other people at ease today without even trying -- you just seem to pick up on their needs and adjust subconsciously! It's the perfect time to play host, especially to those from far away.


Jumper lagi…..

Aku sejak 2~3 menjak ni memang rajin sangat mengIRON baju…. Heheheh… Sampai penuh satu bilik mengIRON baju2 kerja dan baju2 nak pi jalan2 even tak pi mana pun… sebabnya.. aku ni kalau nak pi mana2 cerewet skit…. Baju kena berIRON kemas… tak leh pakai baju tak berIRON even hanya t-shirt dan jeans…. Mesti kena iron gak…. So, hujung minggu memanglah kalut malut dok iron baju… bukan banyak pun.. 5-6 pasang jer… heheheh.. tapi, even aku dok IRON baju2 tu pun, aku jarang sekali nak IRON tudung.. sebab bagi aku kalau IRON awal2 pun mesti akan kedut bila lama tak pakai…. Heheheh…..

So, sambungan kepada kisah aku hari ni… bila terpaksa pakai baju KORPORAT setiap hari Ahad…. Aku pun ambik tudung ID untuk IRON… Heheheh… Malangnya terbakar lak tudung aku… huhuhuhu…. So, hari ni pakai jer tudung lama… Kekekeke…. Sayang gak… mujur bukan tudung 4rite…. Aku rasa lebih senang pakai tudung macam tu… But CH cakap tak sesuai aku pakai tudung tu…. Nampak pp je… (huhuhu)… Lepas tu aku terus tak pakai.. Cuma masa pi ziarah arwah ayah baru2 ni aku pakai lak… sebabnya…. Kekekeke… Yerlah, untuk muka aku memang tak sesuai pun.. Cuma kadang2 aku rasa macam mudah jer pakai tudung macam tu…. Hehehehe…..

Hari ni, suppose aku kena handle lawatan untuk SK Tunjang… But, pagi ni je awal2 pagi lagi dapat call yang aku tak perlu sebab budak2 sekolah tu ada motivasi… Hehehe.. Lega jugak sebenarnya…. But, esok ada lagi lawatan for this week… dan rasanya dah tak de kot terima apa2 surat berkaitan dengan lawatan sepanjang minggu ni…. Tunggu esok jer.. bagi taklimat skit dan depa mai pun dalam sejam jer kot… petang….

Aku terus je buat laporan yang perlu aku submitkan pada pihak ADMIN sebelum 17hb Mei ni…. Heheheh….. Actually all report tu untuk BOARD MEETING... Before dapat surat tu dah sedia maklum dah.. cuma agak lembab dan lambat skit buat sebab aku masih baru kat department ni.. so satu2 nak kena teliti... am i slow??? huhuhuhu.... Ntah.... But sejak kebelakangan ni diriku KURANG CEMERLANG skit dalam serba serbi... aku rasa macam tu lah.... Hmmmm... Dah siap laporan…. Cuma edit mana2 yang confuse dan pending skit2 jer… Lapang skit rasanya…. Lepas ni nak clear2kan apa2 yang patut dan buat esemen2 yang masih berbaki…. (cari nafkah tambahan ni).. huhuhuh…..

No comments: