Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 9, 2009

Sambungan Citer...

Sambungan pada cite2 semalam....
Mana2 pic yang sempat aku rakamkan sepanjang aku berada kat luar bermula dari petang dari malam......... heheheh.....



Mulanya... masuk ke kawasan ni sebab nampak meriah sangat... bukan leh masuk dalam kawasan ni pun.... but bila aku tanyakan cina tu... dia cakap... depa tengah buat testing untuk musical fountain untuk kawasan tu... but lupalak nak tanya bila... heheheh.... macam menarik jer...........

Aku diajak oleh aton untuk kuar2... mulanya katanya nak jenjalan jer... huhuhu.... bila naik jer keta (as well as... akulah jadi DREBAR kan...)... So mulalah tak tau nak pi mana... Tak kan dah dekat nak masuk ASAR nak pi GURUN kot... huhuhu... Malaslah aku....... So, at last decide pi umah PAK LONG jer... Untuk berubat sama.... Aton sakit ker??? Hmm.. sakit... huhuhuhu...



Lama gak kat sana.. sembang2, makan2, gelak2.... tengok ikan.. dan macam2 lah... then kami pun balik meronda2 lagi.... sampailah tiba kat sebuah restoran ni.... Lama dah tak mai sini... Lama sungguh2.... Ntah2 dah masuk 3 tahun apa.. Heheheh..... Semakin maju ker?? heheh.. sama jer....

No comments: