Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 4, 2009

Perpindahan.... Exam.... dan Lain-lain....














Hari ni... aku bangun seawal 6 am.... Malam tadi memang tido lewat sampai tido laptop pun lupa nak off dulu.... Ada sedikit kegusaran dalam hati ku... tapi, aku tetap buat biasa2 jer... sekadar menenangkan hatiku... sekadar menyedapkan hatiku.... But.... nothing happened... aku lalui macam hari2 biasa... Biasa2 jer....

Seawal jam 748am, aku dah sampai kat office.... Hujan turun lebat... agak sakit hati jugak bila setiap pagi terpaksa berdepan dengan situasi nak UBAH KETA baru leh kuarkan keta aku dari dalam garaj... Aku paling tak suka berdepan dengan situasi macam ni.... Bagi aku, kalau nak kuar keje ke.. or mana2 pun... ada halangan kat depan macam something tak kena jer nak jadi.... But totally different... pagi ni... bukan aku tak de mood.... tapi aku macam nothing... nothing lah... dunno to explain... but totally feel I HAVE NOTHING...

Sesampainya aku di office, aku menjengah lagi kat MHP.... Lepas duduk sekejap (termenung sebenarnya)... heheheh... aku naik level 1, kunun nak susun buku.... tapi tak pun... lepas tu naik ke ADMIN, ambik file lawatan then terus menaip surat lawatan dan print.... (surat ni aku jawab untuk sesi lawatan....)... dan berubahlah portfolio aku dari BAHAGIAN MAJALAH, HADIAH DAN PERTUKARAN... ke BAHAGIAN SIRKULASI.... meaning dept yang lom pernah aku pegang lagi sejak 7 tahun bekerja di PPAK.... nak bagi ZZR sign surat tu... tapi dapat tau yang dia lak ke KL.... atas urusan peribadi.... SO, surat TERTUNDA.....

Pagi, kuar ngan Kak Dilla dan Kak Shila ke OLD DELIGHT.... taking breakfast.... aku makan nasi lemak... sedap but pedas skit..... cuma tea ice dia memang sedap bangat... heheheh.... dan balik je dari breakfast, aku mula memindahkan barang2 aku.... ke tempat yang sepatutnya aku bertugas..... Hati aku?? BIASA2 jer... Tak HAPPY dan taklah TAK HAPPY.. Biasa2 jer..... But tempat ni selalunya sapa yang dok tak kan lama... KERUSI PANAS... Hehehe.. Tengoklah nanti berapa lama aku leh bertahan kat tempat ni... wakakakakaka........

Petang, dalam kol 4pm macam tu.. terima call dari my lecturer... En. Rashid... dia tanya aku pasal aku tak ambik exam... huhuhuhu...... Sedihnya........ sedangkan aku attend lebih awal untuk study time tu......... nape dia orang terMISS kat aku punya nama.... Pak Ray lak ke oversea... so, ada problem skit tentang tu.... Tak per... macam mana pun, En. Rashid dah janji nak solve problem ni... Meaning result dah leh tau ni... huhuhuh.... Esok aku nak call lagilah tanya pasal problem aku ni......................... but... hati tak lah rasa panic sangat... Aku tetap rasa biasa2 jer............

Nothing yang interesting hari ni.... just nak upload pic2 yang aku rasa sesuai untuk aku khabarkan dalam BLOG aku ni........ Malam ni tak nak makan.... sebab dah kenyang.... Esok aku ada tugasa lawatan seramai 120 orang.... so.... after bagi taklimat... dan buat bercerita skit.... aku akan clearkan keje2 aku kat ofis...... sometimes, aku rasa... BIASA2 jer....... BIASA2 jer.... BIASA2 jer... But... lepas smua ni..... Aku rasa penat............................ Esok....... sambung menghias kembali ofisku.......

1 comment:

Dilla said...

Dun wori2 la sis....u can do it whatever or whenever it is... yakin boleh..tunjukkan pada zzr yang u can do it.... anytime u need me i will be around....hihihi janji tak miss shopping n makan...Life must goes on...