Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 12, 2009

Al-KISAH ku... Ada kalanya agak MENYAYAT HATI...

heheh... pucat lak nampak muka aku ni...


Citer yang agak SADIS.... huhuhu....

Awal pagi tadi lagi after punch card (opss... sekarang office aku dah guna thumb print dah)... hehehe... @ tepat 8 am.... Aku terserempak dengan MY PENGARAH... Actually aku pun tegurlah dia (sebagai tanda hormat)... tetiba jer dia tanya pasal report PPM UTARA yang suppose aku submitkan ke PPM MALAYSIA... Actually, I'll do my work.. but still the same thing like last year... dia orang tak terima gak report... 2 kali aku send email kalau tak silap aku.. pending lagi ker?? huhuhu... Kena lagik aku ni.. Sedih... pagi2 dah kena..... Habis ttg cite ni.... Oh yer.. so... I call Pn Mazmin Pustakawan Kanan UniMAP untuk terangkan hal ni... Takpe lah.. dah aku maklumkan dan buat apa yang telah disuruh.. tapi the same thing happened... What can I do????.....

Keje mostly full as usual.... Siap dan gunakan masa kat ofis sebaik mungkin... Kuar pun jap jer sekadar beli coke dan muffin (but tak sentuh pun).. coz i've no mood for EATING today... Mujur pagi dah menelan dah butiran2 nasik... heheh.... By time.... I'm trying to complete all my task sebab aku memang tak nak ada burden since masuk je ke kawasan CIRCULATION ni.. Mulanya plan dah lama dari last week lagi nak buat MEETING for my new department... But... Abang Halim (my-staff) demam dan MC... Kak Som lak ada urusan banking anaknya... dan masing2 yang lain bz ngan preparation for BENGKEL PENDIDIKAN PENGGUNA for tomorrow untuk SK Sri Amar DiRaja.... Dan aku pun just prepared untuk taklimat esok... dan skit2 soalan yang suppose aku bagi pada budak2 tu.. Yer... I'm the 1st presenter... lebih kurang sejam macam tu jer....

Ha.... Mek Lin ask me for getting vacation / holiday to BANDUNG... Heheh... Aton pun pernah suarakan pada aku... But nanti balik bincang len... Huhuhu.. Suppose kalau nothing happened by today aku dah ada kat KL dah... But... better aku keje... leh siapkan semua keje dan sekaligus leh release kejap kekejaman hentakan gelodak yang sedang menghentam2 ruangan mindaku @ this time.... Tomorrow.... will come a new life for me for new age... Wish myself all the best... and BE STRONG too.... Ok... just to drop here for saying and putting some notes.... Kepalaku kembali MEMUSING2 dengan TARIAN ntah aper2... POCHO2?? Hanya tinggal KENANGAN.... But.. really MISS that laughter time...... But.. anybody cares??? Hmm... I don't think so.........

No comments: