Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 31, 2009

Tentang KENDURI TAHLIL Arwah AYAH...














Salam........

Agak lama coretan BLOG ni terhenti macam tu jer... Bukan sebab terlupa or terlepas pandang but aku rasa sejak kebelakangan ni aku lebih banyak menumpukan perhatian dengan mengUPDATE fp kesayanganku... http://mmasreena.fotopages.com/ semuanya di sini.... Dan sometimes kalau sempat aku akan update kedua2nya sekali even guna pic yang sama tetapi cite dan cara penyusunan ayatnya mungkin agak berbeza... di mana dalam BLOG ni lebih banyak tentang luahan hatiku yang lebih terperinci dan mendalam.... huhuhuhu........ Ape2 pun kedua2nya (BLOG dan FP) tetap menjadi teman rapat time aku kat umah semasa melapangkan diri, mindaku, dan apa2 lah dalam konteks rehat2 ni... hehehe... teman di kala aku terasa bosan dan tak de keje sangat nak buat.... actually, semuanya mengenai aku dan persekitaran harianku.... lebih senang dan tepat kalau aku katakan... DIARY aku......

Macam biasa.. hari ni.. ahad, aku keje.... dari siang tadi (SABTU).... aku tido... bermula dari jam 3 pm... sampai hampir kol 10 pm.... sakit perut.... sakit seluruh badan... letih kenduri... letih sakit orang pompuan... heheheh... dan bangun je tadi.... terus mandi, makan, tgk tv.... dan sampai ke saat ni teringat lak nak IRON baju KORPORAT (OTROMEN) untuk aku pakai (AHAD)esok hari.. but... sampai sekarang ni masih belum berganjak pun.. heheheh.. (buat dah perangai lama aku malas nak mengiron ni... ).. kekekekekeke..........

Apa yang menarik perhatian aku kat sini adalah untuk menceritakan perihal KENDURI TAHLIL ARWAH AYAH..... Sebenarnya, tak de apa sangat yang perlu aku citekan... cuma sekadar ingin masukkan dalam BLOG ni untuk tatapan dan kenangan aku bila2 aku perlu recall balik semua ni..................... Cuma minggu ni tak pergi menziarah ARWAH AYAH... Jumaat, bz dengan hal2 kenduri kendara... dan SABTU, keadaan aku tak mengizinkan aku untuk melangkah masuk ke TANAH PERKUBURAN... Insya-ALLAH, jumaat depan pulak...

So.... ini saja pic2 yang leh dan sempat aku snap dan paparkan sepanjang berlangsungnya kenduri yang keluarga aku adakan untuk buat TAHLIL arwah AYAH.... Moga ALLAH menempatkan ARWAH AYAH di kalangan orang2 yang beriman... Amin................ 31 Mei dah menjengah........... sekejap jer masa dah berlalu............ tahun ni... tak seperti tahun2 yang lepas......... tahun ni aku agak SLOW........ Aktiviti harian aku jugak semakin SLOW........ Mungkin kekangan USIA........ kekangan AKTIVITI....... kekangan STUDY........ kekangan mencari REZEKI...... Aku nak mencari sedikit DAMAI DI HATI......... Aku nak mencari sedikit KETENANGAN yang ABADI (tapi.. lom sedia nak mati lagi...)........ heheheh...... ntah apa2 kan aku ni..........

I've been here too @ http://mmasreena.fotopages.com/

No comments: