Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 31, 2009

KISAH KENDURI, HANDBAG & KASUT

SALAM BLOGGIE.........

Lagi kisah yang berlegar di sekitar hidup aku hari ni... ada pelbagai agenda untuk hari ni aku nak storykan dalam BLOG aku ni... Heheheh.... Pic2 kat sini semuanya menunjukkan aktiviti yang aku lalui sepanjang hari ni time office hour.... mari kita tengok..........

Handbag kat atas ni... antara handbag2 yang mendapat perhatian aku... Heheheh.. Rasanya last beli handbag ialah pada 2 mei yang lalu... aku cakap aku nak beli handbag dua bulan sekali.. so, time dia masih terlalu jauh... Aku terpaksa lupakan semua ni buat seketika.. huhuhu.. sedih gak... kekekekek................ Oh yer... pic2 ni diambil menggunakan camera hp saje... yerlah takkan aku nak kuarkan camera OLYMPUS aku untuk snap pic2 kat sini.... Nahaslah aku kena kejar dengan security guard dia nanti... Nanti dia cakap aku nak mencuri dan mencetak rompak lak barangan dalam tu.. huhuhu... tak pasal2 cari masalah... heheheh................ Tapi dalam banyak2 bag kat atas tu, aku paling suka handbag yang berada dalam kotak yang paling besar tu.. yang ada 2 zip tu.. berkenan sungguh aku dengan handbag tu... mahal gak.. rm259.00... macam tak mampu jer nak beli lagi... so, ABAIKAN......... Tapi.. elokkan??????


Ni lak......... Tetiba jer bila aku terpandangkan kasut2 ni... mulalah terasa kakiku memijak kasut buruk... wakakakakaka.............. Price kasut ni adalah RM99.00... Kerapkali kasut SEMBONIA tidak akan menghampakan aku... Mungkin adakalanya di awalnya aku akan rasa sakit kaki skit.... tapi selalunya adalah penyudah yang terbaik..... Untuk kasut ni...... aku macam terasa skit yang aku nak belilah............ Cuma tadi time tengok kasut ni rasa sayang jer nak kuarkan duit... But memandangkan kasut keje aku yang last aku beli ialah pada hujung bulan MAC, so aku rasa macam patut jer aku beli kasut yang baru......... Heheheheh................ Tengoklah hujung2 minggu ni ke... or hari2 akan datang ker... Kalau nak tunggu harga dia turun lagi, alamatnya tak de lah kot.... heheheh........... Oh yer... ni pun snap menggunakan camera hp jer...

Oh!!! Ini...... Adalah suasana kenduri kat umah Kak Pah (staff Bahagian Perolehan).... Aku tak kenal anak kak pah ni.... mungkin masa depa ni kecik2 aku pun tak besar mana pun... mungkin depa ni pun jarang mai lebry bila dah besar.. so memang tak kenai.... Hanya ini je yang sempat aku potretkan untuk jadikan kenangan dalam BLOG aku..... Snap jer mana2 rasa sesuai....... Heheheh.......... oh yer.. pic ini menggunakan CAMERA OLYMPUS aku... yang canggih sangat2....... heheheh (walaupun hanya camera compact jer).. huhuhuhu........ Hanya itu jerlah yang dapat aku corat-coretkan sepanjang aktiviti aku hari ni.................. I've been here too @ http://mmasreena.fotopages.com/ ................. singgah2lah yer........

1 comment:

Ummi Nuhlan said...

sakannyer..imah ni setahun sekali jer beli handbeg..ihihihi
kasut tiap2 bulan..eheheh