Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 25, 2009

Sessi Menjawab TAG Kak Dilla...


Salam..

Tetiba jer aku diTAGGED oleh Kak Dilla... So, untuk menyempurnakan hal2 nak menjawab TAGGED Kak Dilla ni.. aku dah menggunakan seluruh pemikiranku untuk memikirkan hasil terbaik bagi jawapanku ini....

ANDA SEORANG YANG AMAT......
aku seorang yang amat.... CEPAT TERASA... But at the same time aku cepat COOL... But lately ni macam aku ni agak KURANG BERPERASAAN lak... Hehehe.. Adakalanya sekalipun sesuatu perkara yang terjadi dalam hidup aku.. macam susah dan payah sangat nak handle... tapi sengaja aku buat DERKKKK jer... meaning buat bodoh lah.. sebab, aku dah malas nak fikir dan bebankan kepala otakku ni... kuang..kuang..kuang..


ANDA PALING MENYAMPAH BILA....
aku paling menyampah bila orang dok mengata aku kat belakang dan aku dapat tau cite tu dari orang lain.... dan.... yang paling tak best, aku ni tak lah pulak nak menanya kat orang tu lak... Sebab.. aku malas nak panjang2kan cite.. dan satu lagi... ada jenis manusia yang suka dok create2 cite tak betul dan menyusahkan aku.. heherh.. but.. aku biarkan jer.... asalkan aku tak rasa penat bercakap macam2... better diam jer kan?? duit pun tak habis....


LAGU YANG PALING MENYAKITKAN TELINGA ANDA SEHINGGA BISA MENANAHKAN
TELINGA ANDA BILA MENDENGARNYER.....
kehkehkeh... bab lagu ni.... mostly semua lagu aku macam suka je dengar.... nak kata aku benci lagu macam kak dilla tak suka dengar tu.. tak lah sangat... aku suka lagu yang KAK DILLA benci dan meloat amat nak dengar tu.. sorry arr kak dilla....

FILEM YANG PALING MENGUJAKAN ANDA SEHINGGA BISA MENETISKAN AIR MATA ANDA......
huhu... adalah beberapa drama dalam cerekarama.... tapi tak ingat dahlah tajuk aper....


TEMPAT YANG PALING SENTIMENTAL DALAM UMAH ANDA.....
heheh.. for sure lah dok langut depan akuarium ikan aku.... tengok ikan berenang-renang leh jadi tenang amat tau... hilang segala masalah JIWA.. kekekek....

1 comment:

Nur said...

dah ader umah lain rupanya.. patut arr dok tgk fp tu jarang apdet.. hehehe