Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 14, 2009

MY BIRTHDAY Celebration









Salam BLOGGIE...

Sambungan kepada kisah ULANGTAHUN KELAHIRANku yang ke-31... Terbalikkan dari 13 MEI.... Hehehehe.... Dah meningkat dewasa dah aku rupanya... macam sekejap jer kan??? Mulanya... macam tak de apa yang nak aku celebratekan.. but, last sekali terfikir punya lah lama... then aku terus mandi dan ajak mak dan eimien keluar.... Aku nak HAPPY seperti tahun2 lepas gak... Even kalau tak leh buat aku FULLY COVERED pun.. aku still leh buat my family happy kan???? Oh yer.. ATON ada meeting kat BANGUNAN TUNKU malam ni so dia tak leh join... Hanya kami bertiga jer....
Lepas balik dari makan2.... aku dan mak bercerita panjang... aku citekan semua yang berlaku pada aku sepanjang beberapa hari kebelakangan ni.... Aku sedikit lega..... THANX MAK..... K... aku dah penat.... nak tido dah..... Gudnite..... jam pun dah menunjukkan kol 110am.....

1 comment:

AppleCrux said...

Happy Belated Birthday Murni!