Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 3, 2009

Nak Beli Motor Ker???





Huhuhu... Lom sampai umah lagi, aku, aton dan mak singgah kat CHIN HIN MOTOR ni.... Dari umah, tak jauh... Dekat jer... Kononnya nak tengok2 motorlah... Aton kelam kabut sangat sebab motor yang dia order lambat sampai.... Hehehe... Dulu, masa skolah dulu.. arwah ayah belikan aku jugak sebuah motor... Tapi kena share2.... alhamdulillah, dapatlah jugak sebuah motor idaman aku... itu cerita beberapa belas tahun dulu... Dan kali ni, Aton lak nak beli motor ni coz nak sangat plate KCM 83... Sempena nama dan tahun dia lahir... Huhuhu... dapat jugak.. but kalau aku kat tempat dia, aku tak delah sampai kejar plate macam tu sekali.. Membazir lak aku rasa.. Mungkin itu yang menjadi idaman dan impian dia.... tak perlah... just go on....







Motor asalnya dia nak beli NOUVO LS... Macam scooter gak kan?? But besar dan panjang skit dari scooter2 biasa... Disebabkan tak sabar2 sangat... so, aku tengok macam MODENAS ELEGAN tu sesuai jer ngan dia... Tapi tak pastilah mana satu dia nak ambik.. Bukan leh kira budak ni... Fikiran dia leh ubah di saat terakhir... heheheh... Biarlah... malas nak ganggu minda dia... Yang penting, aku sempat jugak berPOSING atas motor tu.. terasa GANAS lak bila naik motor besar2 macam tu... heheh... dah kat 7 tahun aku tak willy wekang ni.. leh ker???

Tapi oklah kan... leh try2 gak.... hehehe.........

No comments: