Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 1, 2009

JUNE Is Coming !!! Siannya "KAWAN AKU" !!!



June....... Menjengah di tahun ni.. Suatu ketika dulu......... tarikh ni merupakan tarikh yang paling sedih buat aku... kalau tak silap.. hampir 9 tahun yang lepas... (huhuhu.. tak leh lupa tarikh ni).... but sekarang ni... bila terfikirkan kembali.. macam lucu pun ada.... smua tu kenangan yang tak kan aku lupakan sampai bila2.... itu cerita since aku dalam sem 2 @ 3 kat uitm shah alam.... tapi... cite tu aku telah tinggalkan dengan penuh tragis....... tinggalkan dan biar dia berkubur di negeri kedah darul aman........ budak2 lagi masa tu........ but time tu.. it's really HURT.... hehehe...... Aku bukannya apa.. bila terkenangkan time tu... dan tarikh ni.. mulalah terasa macam2.... sebab hari ni something happened to me.. then, dalam jiwa aku yang agak kacau skit ni... so, aku tetiba terkenangkan peristiwa ini..... huhuhu.......



Oh yer........ hari ni.. aku ada macam2 agenda.. sama ada disengajakan atau tidak... hal ofis... (ops.. ramai lak yang TERCUTI hari ni).. almaklumlah... MY BIG BOSS ke Jakarta, Indonesia.... dan semua mengambil peluang untuk menghabiskan cuti... Dan bagi pekerja yang kurang cemerlang macam aku ni.... tidak rasa untuk bercuti pun sebab aku rasa aku perlukan hari2 macam ni untuk siapkan segala kerjaku yang sedia ada.... Kebetulan, hari ni lak ada lawatan... so, aku memang tak leh nak senang lenang coti2 mesia...... Tak per... janji aku buat keje aku walaupun lately ni boss aku memang tak senang dengan keje2 aku........ Ape2 pun... aku tetap seperti ni... "SAYA YANG MENURUT PERINTAH"......


Ops... tumpang tanya........ apa korang rasa kalau orang cakap korang 'BODO'??? Adakah memang sesuai dengan diri anda... or anda akan naik ANGRY... or anda mengakui sememangnya anda BODO (sekadar untuk lepaskan GERAM)... or... anda buat BODO jer.... kehkehkeh....... Tapi LOGIKKAH insan seUSIA aku dianggap BODO oleh ?????.... Huhuhuh....... Begitu malang sekali kan??? But memanglah.. mungkin jugak tak sepandai insan2 sekelilingnya............... heheheh........... tak per arrrrrrrr... janji aku tak kaco dunia orang dahlah... sekali aku buat pandai baru tau... kekekekeke................


Sakit hati ni........ dan sedikit KECEWA........... sebab dia lebih mementingkan dirinya... dan sekarang KESOMBONGANnya terserlah... sebaliknya aku lak yang dikatakan SOMBONG....... Sudahlah.......... Malas nak FIKIR dah... Heheheh.......... Ops..... inilah luahan rasa insan yang paling dekat dengan aku... sian kan dia... dan aku sebagai insan yang paling rapat dengan dia.. ingin berkongsi cite sedey ni dengan kalian.... dia telah dianggap sebagai seorang yang TIDAK MEMAHAMI (masalahnya macam mana kawan aku ni nak faham kalau rahsia dia simpan sorang2.. dan setiap inci rahsia kawan aku ni lak nak diambil tahunya...).. huhuhu... ADIL ka??? dan sekarang....... aku bagi pihak kawan aku ni........ nak mohon pada orang tu.... supaya..... cari orang yang PANDAI2.... jangan cari orang yang BODO2 macam kawan aku ni tau.... Sian sama kat dia................ heheheh............................................. CHOW dulussssssssss........ (mak oi.. kasaqnya bahasa.. blajaq dari sapa ni?).......... heheheh........... Siannya kawan aku !!!!!!!!!


P/S : Oh yer... entry lepas dah cakap nak beli kasut... but tak jadilah... sebab hari ni dah habiskan duit lebih dari harga kasut tu untuk filter dan apa2 ntah yang berkaitan dengan aircond ketaku..... heheheh....... MR GEN2....... Boyfriend yang tak penah menyakitkan hatiku....


No comments: