Thursday, July 9, 2009

BUNGA.... Yellow Roses.... From CH....

Me... with the sweet FLOWERS..... Ada 5 kuntum semuanya.... Hmmm... No 5... merupakan my FAVOURITE no.... My LUCKY no too....

Gambar yang agak tertinggal skit.... But bukan lupa... cuma masa tak mengizinkan aku untuk masukkan pic2 ni... BZ lah.. senang cite kan??? heheheh.... So, banyak yang aku snap pic2 ni sebenarnya.... Bunga yang CH bagi sebab dia cakap hadiah untuk lulus peksa.... selain tu... banyak lagi yang aku dapat... tapi nak masukkan kat dalam entry lainlah...... So, sekarang ni.. bunga ni dah siap aku gantung kat dalam ofis untuk proses pengeringan.... So SWEET.... To CH.... Thanx......
Yang sempat aku snap.... sebagai tanda TERIMA KASIH yang tak terhingga.... Aku sangat2 menghargainya.....

Mulanya... kena marah jugak sebab CH cakap aku main letak bawah jer bunga tu... (ni bila CH mai ofis...)... Tapi sebenarnya... aku nak keringkan air yang ada kat dalam ikatan tangkai bunga tu... Mungkin CH tak faham kot... Tak per... tersalah faham agaknya.... But... just to inform that... I REALLY LOVE the SWEET time... Dan tak mungkin aku lupa.... THANX.......

No comments: