Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 8, 2009

MEETING dan Hal-hal Lain....





Meeting admin hari ni… setelah hampir 3-4 bulan tak buat…. Tapi, ape2 pun, untuk tahun ni, ni adalah meeting admin kali ke 12…. Kalau tak silap aku lah sebab surat pun aku dapat menyatakan BIL ke 12…..

Pagi ni, aku sampai ofis agak awal dari hari biasa…. Mungkin sebab nak prepare untuk meeting pagi ni yang aku jangkakan macam aku kena marah…. Tapi, alhamdulillah tak de apa yang berlaku… seperti biasa… aku cuma ditegur tentang staff dan keje2 harian aku yang sememangnya menjadi kelaziman… So far, bagi aku, dok di dept ni staffing ok jer…..

Hmmm… hari ni beberapa orang tegur aku pasai kes mata bengkak jer… Hehehe… Jadi apa yer??? Semut gigit agaknya… Kuang3x…. But so far, macam ok jer aku tengok…. Kalau tak percaya, tengoklah pic2 aku tu… Macam ok jer kan???

Memang banyak sangat benda yang aku nak upload.... Tapi time ni agak kesuntukan masa.... Lain kali.... Oh yer... KMK.. Kumpulan kami JUARA Peringkat Negeri Kedah antara JABATAN... Pic2 dia nanti aku uploadkan yer.... NO TIME.....

No comments: