Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 31, 2009

Safety JOURNEY & Really Enjoy Driving....

Sempat jugak menggayakan dan menyeNAP picture2... ni semasa tengah drive ni.... hehehe.... aktiviti gila2 yang memang aku suka lakukan.....

.
Menggunakan camera henpon jer ni...... Malas nak wak kuar camera tak canggih aku tu... heheheheheh..........


Pagi tadi terbangun agak awal... Even mata terasa ngantuk sangat2.... Plan nak shoot balik ke A/Setar awal2 pagi terbantut macam tu jer bila aku rasa macam ngantuk sangat2..... So, rebahkan diri balik walaupun tido dalam keadaan tido2 ayam..... Teringat pelbagai agenda yang aku leh buat bila sampai kat umah nanti.... Dah lama aku ketepikan soal2 penjagaan kat umah setelah terpaksa melayani kepenatan jadual harianku............... Huhuhu..........
.
Aku isi minyak dulu... Sebab minyak sure tak sempat sampai hingga ke A/Setar... Dari Petronas aku cuba mencari jalan pulang tapi tak jumpe... Heheheh.... Mata ni sibuk je mencari2 signboard menuju ke A/Setar... Sedikit hampa sebab aku tak leh nampak apa2..... Sehinggalah.. AKHIRNYA.... Dapat jugak walaupun macam jalan yang agak jauh jer..... Heheheh..... Syukur ALHAMDULILLAH...............
.

muahahaha..... di saat OVER menggayakan tudung ARIANI Rainbow aku ni.... But ada jugak orang cakap owning dia macam BURUNG RAJA UDANG.... Kekekekek......

Perjalanan aku lancar seperti yang diharapkan.... Dipertengahan jalan, call mak sebab nak tanya sama ada mak dan adik2 aku pi menziarah arwah ayah ke tak... Aku tak sempat hari ni.... Dan last week pun aku tak pi sebab jumaat lepas, aku dah berada di Shah Alam untuk sesi pengajianku.... Huhuhuhu............
.
Aku.... terpanggil untuk melakarkan dan mecoretkan bait2 ayat dalam BLOG ni.... Tetiba je aku rasa sunyi.... Aku macam rasa tak tau nak buat apa sedangkan keje aku terBANYAK lah plak.... Ingat lagi BUKU TUGASAN aku yang dah AGAK LAMA tak berseri dengan contengan dakwat2.... Mungkin jugak satu dua agenda akan menjadikan aku dah lupa.... Ape2 pun aku akan recall semula lepas ni.... Cuma mencari masa2 yang agak sesuai untuk mengarang setakat mana kemampuan aku...................


wearing ARIANI half OWNING....... Membazir jer aku ni bila time gila tudung dah mai.... Tak mo beli dah............ Tahun depanlah pulak....... Hehehe..... Yer ker ni?????

Ingatkan aku leh servis keta hari ni kat EON... But call, katanya hari ni dan esok memang FULL... So, just buat appoinment nak servis on MONDAY..... Kebetulan... My MR. Gen2 aku tu bila buat U-TURN belah kanan jer.. Macam bunyi skit... Kalau naik sorang ok jer.... Tapi bila terlebih muatan, mulalah buat hal.. Heheheh... Tak pe.... nanti ok lah tu.................... K lah..... panas terik sangat hari ni.............. Aku nak buat keje2 umah jap.... Mengemas bagi berpeluh skit....... Kat umah pun tengah tak de sapa.... Basuh2baju time ni mesti best ni... Dan aku lak.... masih belum membuang tabiat yang lama iaitu.... dok terperap dalam bilik....... Huhuhuhu....... Ntah bila nak pi buat aktiviti hujung minggu aku yang dah lama aku tinggalkan..... Kekekek...... Pi jalan2 pun best.... samil bawak 'anak2 ku' makan angin.... Dah lama tak de aktiviti2 macam ni.... Huhuhuhuhuhu..............

No comments: