Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 14, 2009

KELETIHAN Masih MenghantuiKU....



Keadaan kesihatan aku semakin ok berbanding dari 3 hari lepas.... Tapi, masih dalam keadaan sakit yang belum betul2 baik.... Tak jumpe doc pun... Siang bz dengan keje kat ofis... Dan after balik keje aku tido.... bangun kejap time maghrib then sambung tido balik... Terasa serba serbi tak kena.....

Alhamdulillah.... lebih baik dari beberapa hari lepas... Lepas Kak Min bagi ubat dan aku makan ubat kat umah, aku rasa macam ok.... Sekurang2nya tak terbangun kol 3-4 pagi semata2 kerana hal ni... Huhuhu...... Mujur!!!.............. Ape2 pun, aku kena lalui rutin ni macam biasa kan??? Moga2 cepat sembuh.......

Bercerita pasal hal sepanjang pagi ni... awal2 pagi after shelving dan join kak min, kak dilla, kak long pi bekfast kat KOPITIAM.... Kira minum kat tempat or dengan kata lain.... makan dan minum dalam kelas aku lah.... huhuhu... dulu tu skolah aku.. but la ni depa buat tempat makan dah... kekek... kelakar pun ada...... Pagi2 makan kat situ memang meriah... aku pun tak tau apa keistimewaannya.... But bagi aku tak delah yang menarik pun menu2 dia kat situ... biasa2 jer..... Aku order air milo dan roti canai telur.... Malangnya.... roti tu tak sampai separuh pun aku sentuh....... Ya... Aku benar2 tak de selera nak makan..... Makan pun rasa macam nak terkeluar balik jer... huhuhu....... Hari ni, aku kena minum air masak banyak2... Terasa macam kurang jer air masak dalam badan aku ni........ Tak larat... Tapi tak leh nak cuti2 keje sebab aku tak masuk ofis bermula sepanjang minggu depan dan isnin dan awal minggu pada minggu depan yang akan datang... Hmmm... lama kan????.............

Ok lah... ada masa aku wrote down lagi......... Nak mula buat keje2 aku... yang terbengkalai..... ADIOS........

No comments: