Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 9, 2009

GIFTssss.... From CH.....




Selain dapat BUNGA tu.... Kali ni aku dapat handbag lagi... Pastu dapat FLIP FLAP.... Heheheh... Tapi FLIP FLAP ni memang aku request nak sangat benda ni... Nak letak atas dashboard keta... Cuma... sekarang FLIP FLAP ni dah berubah tempat pun.... Aku letakkan dia atas meja komputer kat ofis.... bila letak atas dashboard keta... asyik jatuh jer bila keta belok kanan kiri.... Heheheh... Tak nak lah bagi jatuh lagi.... Ok2.... Jun hari tu, baru jer dapat handbag BUM yang beli kat Langkawi... Then kali ni dapat lak beg SEMBONIA... Aku memang minat sangat jenama sembonia ni dari dulu lagi... But pattern ni CH yang pilihkan tanpa sebarang komen dari aku... Aku memang berkenan sangat sebab leather dia macam strong jer... Dan sememangnya pattern tu.. pattern TRADE MARK aku.... Heheheh.... Beli kat MID VALLEY, KL..... Kononnya nak pakai time pi KMK... Tapi masa pi 1st class dah mula pakai dah.. Wakakakak.... Tak leh tahan dah..... Thanx CH..........

No comments: