Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 26, 2009

GIFT From TEDDY House, Airport Subang....



Updated!! Updated!!.....

Sementara menunggu time leh naik flight untuk balik ke A/Setar setelah selama seminggu berkampung kat KL dan Shah Alam ni.... Aku just lepak2 kat area ruangan airport ni jer.... Dah lama tak datang sini sejak smuanya berpindah ke KLIA dan LCCT... Disebabkan skolahku dekat jer dengan airport ni kalau nak dibandingkan dengan LCCT or KLIA.... So, aku just decide untuk naik FireFly jer... Lagipun... aku lom pernah lagi naik flight ni..... Heheheh....
.
Tapi sebenarnya tanpa disangka2.... aku dapat hadiah lagi... Cuma kali ni tak tau sebab apa.... Tuan empunya yang hadiahkan pun tak tau naper dia bagi hadiah ni.... Heheheh.... Ape2 pun... TQ for the LOVELY CUTE TEDDY...... So SWEET..... So, jadi peneman tidoku kat dalam FLIGHT siang tadi..... At the same time, leh jadi bantal BUSUK aku lepas ni.... Lepas ni kalau ke KELAS lagi... Leh bawak dan buat teman tido.... Comel kan????? TQ...... Suka sangat2..........

No comments: