Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 16, 2009

Perihal Beg LAPTOP.... Ala2 PC Depot... Konon2...


Huh!!!.... Ponat den!!!.....

Ni lah gara2 aku ke gudang PC kat bawah CT PLAZA tu.... Akibat PERLUKAN sangat beg laptop macam ni.... So, aku terpaksa membelinya.... Meskipun masih memakai LAPTOP yang agak KEUZURAN... Heheheh... Plan nak dapatkan sebuah laptop yang baru size sedang2 jer... Masih dalam KIV dan belum kesampaian... Laptop aku kini hanya boleh menggunakan words dengan sebaik mungkin.... certain time buat BLOG dan FP.... dan kalau nak guna dia untuk presentation using ppt... tak berani.... takut 'hang' di pertengahan jalan.... Maka punahlah harapan dan masa depan ku... Itu pun setelah berkali2 meminta bantuan MR. Nikman, Abg Asrul & BriefD untuk memperbetulkan apa2 yang patut... Lain2nya aku memang jahil........ Pandai guna jer.... nak tau selok belok dalaman secara teknikalnya... HARAP MAAAAPPP !!!!...
.
Akibat termakan dengan hasutan Kak Min... Aku dengan tidak semena2nya membeli... Even less 50%... But dalam hati terasa mahal pun ada... huhuhuhuhu...... Tak pe lah.... Aku perlukannya untuk kegunaan aku minggu depan.... Mana muat kalau nak masukkan dalam beg baju.... Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................. Tetiba je rasa nak menangis...... Mulanya aku nak beli beg lain... Tetiba Kak Min tanya soalan yang ntah apa2.... "U boleh ka pakai cap tu"... Heheh... Then aku jawab... Kak Min, I ni orang susah... apa2 pun tak pa, asalkan elok ja nampak dan tahan lama.... Uwaaaaaaaaaaa............ sedih lagi...................
.
Tapi macam aku cakap lah... Beli 1... dapat 3... Aku beli satu beg.... then aku dapat 3..... Oklah tu kan.... kuranglah sepuloh duaaa..... Buleh gagah lah.... Ntah2... pi outstation nanti tak bawak pun... Tapi aku perlukan internet untuk siapkan esemen2 aku... Camner ekk...??? Takkanlah time aku ada COURSE nanti tak leh nak cari cc... Wei!!... Lama dah tak penah guna CC... adalah dekat2 1o tahun yang lalu.... heheheh.... Ni dah sampai lah zaman KESOSAHAN aku........ Huhuhu....... Sedih.................... Nak teriak lagi................
.
Permohonan aku untuk nak pinjam BROADBAND aton, tidak diluluskan..... Yerlah.. dia pun nak pakai sebab ada kelas kan?? Tak kata kat dia lahh.... Ok2 tak per.... Aku kan.. JENEH sedaq diri samaaaa.....

No comments: