Saturday, July 11, 2009

LEBAM??? Kena Apa??? JATUH???....












Kejadian berlaku pada Selasa 07 July 2009....

Lengan kiri KU….
Dah hilang sakitnya….. Cuma kalau tekan… masih lagi bersisa rasa agak sakit… Eleh manja betoi… Skit jer kan….. Cuma lebam masih nampak jelas lagi….. Lengan sebelah kiri aku… LEBAM…. Jatuh… Huhuhuhu………

Saja nak masukkan dalam ni sebagai ingatan aku….. Dah lama tak lebam2 macam ni… Last sekali rasanya masa jatuh motor tahun 1997/1998… Tak ingat lak mana satu tahun yang betul…… Tapi antara 2 tahun tu lah.....

Huhuhu… sekali-sekala bila mata aku mengerling lengan kiriku ni… nampak macam buruk jer… 2-3 tompok hitam2…. Dari atas bahu sampai ke lengan…. Mungkin agak terkuat skit kot… Tu yang jadi macam ni…….Huhuhuhuhuh…. HODOH amat!!!!.... Hmmm.. sekali sekala… kalau sakit macam ni…. Bagus jugak…. Jadi baik skit… dok diam2 skit…. Heheheheh……. Nak lagi ke sakit macam ni??????? Tak nak dah……….. SAKIT oooooooo…………….

No comments: