Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 12, 2009

Keadaan MEMENATkan Aku........

pic lama.... yang aku ambik last week.......... Hari ni, pakai baju korporat..... Tak larat nak snap2 gambar dah.... Letih dan membuatkan aku jadi macam lemah jer..... Tolonggggg!!!!!!


Salam to all BLOGGIE.....

Hari ni, Ahad.... Macam biasa... Aku datang keje seperti biasa dengan menggalas tugasan yang memenatkan.... Dalam kepala hanya memikirkan keje2 skolah yang hanya punya masa tak sampai seminggu untuk aku siapkan sebelum aku terbang untuk mengahdiri kursus selama 4 hari dan bersambung terus dengan sesi kelas skolah aku kat Shah Alam.... Keadaan begitu MELOYAkan.........

Hari ni pulak..... Terasa macam aku terkena FOOD POISINING jer.... Sakit perut... Cirit-birit... Ntah apa yang aku makan tak kena dengan perut aku agaknya.... Bermula dari awal pagi hari Sabtu lagi.. Dan melarat sehingga ke hari ni.... Takut jugak... Tapi apa aku nak buat selain kawal pemakanan aku... Pucat rasanya... Tapi tetap tak nak mengunjungi klinik lagi..... Tengoklah malam nanti keadaan aku macam mana... Kalau tak baik jugak, meaning aku akan ke KLINIK jugak..... Mungkin sebab aku tak makan or jamah skit sebanyak, so perut rasa tak sedap sangat2.....

Macam mana nak buat ni???? Tolonggg............ Hujan sepanjang hari... bermula dari semalam sehinggalah hari ni........ Sedapnya kalau dapat tido time2 macam ni......... Tapi masih banyak yang belum aku selesaikan lagi..... So, kena lupakan masa tido aku buat seketika...... Aku lah manusia paling bz bermula dari hari ni.. sampai ke 26 Julai 2009.......................... Jangan sapa2 ganggu aku!!!!!!

No comments: