Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 26, 2009

Pengganti Dato' CT NURHALIZA??? Hehehehe....


Aku sebenarnya plan nak UPLOAD pic lain.... Nak citekan betapa aku BZ sejak kebelakangan ni... Tapi, masa dok sibuk2 upload pic2 dalam camera untuk masukkan dalam LAPTOP ni... tetiba jer terjumpe pic2 ni...... So, aku ketepikan semua yang lain... dan utamakan yang ni... Heheheh.... Kisah SI ANAK comel ni.... Masuk je kat umah tengah hari tadi... terus ambik dia dulu... Belom sempat aku masuk dalam umah pun.... Terus angkat tangan nak suruh aku dukung... Heheheh... Ingatkan bila lama dah tak jumpe, dia tak nak ngan aku lagi... Rupa2nya tidak...... Masih dia ingat wajahku ini.... Heheheheh..............


AIDA... Suka pakai tudung lak... So, apa lagi... Aku pun meletakkan tudung ni.. (yang aku pakai)... dan seterusnya cuba pakaikan kat dia... Lama jugak pakai.... Sempat jugak snap pic2 dia sebelum camera aku buat hal sebab habis battery.... Huhuhu... Rasanya baru jer tukar battery masa kat AIRPORT SUBANG pagi tadi... Dah habis?? Sebab lama tak charging kot.... Haaa... Ni lah sebenarnya pengganti DATO' CT NURHALIZA.... Kekekekek... Sebab pakai tudung macam ni..... Comei2......


Wahhhh.. Ni lak antara picas yang aku suka tengok sangat2.... Muka bebai... mencebik jer.. sebab tak nak bukakkan gula2 kat dia.... Heheheh... Mana boleh makan lagi.... Sebab tu yang dia panas hati sangat2.... Mujur sempat snap muka dia time ni.... Comei kan??? Tembam jer... Hehehehehehehehehe....... Gelak yang panjang..........................

No comments: