Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 23, 2009

Just Dropped To Tell That... Aku BORING....


Hmmm… Lama aku tidak ke UDARA…. Setelah terlalu bz dengan perihal kursus @ seminar...… Dengan kekangan waktu dan jadual yang terlalu padat… Akhirnya, aku mampu jugak jot down kat lembaran BLOG ni…. Akibat terasa KESUNYIAN yang amat sangat… Akibat terasa KEBORINGAN yang keterlaluan…. Aku melabuhkan titipan ayat2 dalam barisan BLOG aku ni……..
.
Sambil melewati esemen dan keje2 skolahku yang agak memenatkan ni..... Dan sebenarnya dengan ertikata lain.... MEMENINGKAN sungguh... Sem ni menjadikan aku semakin BLUR..... Terputus hubungan internet... macam hilang dunia aku.... Tapi apa leh buat kan????... But... Aku try jugak... Try jugak concentrate dengan perihal keje skolah ni....
.
Eh... silap lak.... Sebenarnya nak masukkan pic2 kat atas tu.. Tapi naper lak aku melalut sampai macam ni.... K lah... Len kali cite lagi... Masa aku menulis dan menaip semua ni... Aku dok bersila atas katil dalam bilik @ rumah tamu PUNCAK PERDANA.... Dok sensorang lak tu sebab kengkawan aku semua lom sampai lagi..... Huhuhuhuhu........... SEDEYnyerrrrrrrrrrrrr.......

No comments: