Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 30, 2009

Cuba Untuk MENGHABISKAN MASA............



Huhuhuhu..............
.
Dalam cuba untuk menggodek2 apa pic yang tersimpan dalam laptop usangku ini.... Aku lak.... bz jer buat dan edit2 pic ni.... Mungkin tak sejelas pic2 kebiasaannya..... Aku snap semua pic ni dengan menggunakan camera hp jer..... Heheheheh......................... Sepatutnya aku leh buat keje skolah... jawab forum.. tapi aku tak lakukan semua tu... sebaliknya hanya mengadap laptop ni tanpa jemu2 dan mengarangkan bait2 ayat dalam ni jer.......... Heheheheh...... Ntah apa2 kan??????????
.
Baru lepas lunch tadi...... Alhamdulillah kenyang........ Hari ni makan lauk sotong........ Siap ada telur lagi dalam sotong tu walaupun tak banyak sangat telur sotong tu... Habis dan sedaplah jugak walaupun macam sedikit pedas.................. Muahahahah............
.
Tetiba je tudung yang aku pakai terkena kuah sotong lak... Kelam kabut balik basuh... Heheheh....... Sayanglah kononnya....... Rasa2 aku memang jenis tak sesuai nak pakai tudung macam ni... Tapi teringin so... belilah jugakkkkkkkkkkk........ Huhuhu......... Alamak... mata aku terasa macam NGANTUK jer....... Huhuhuhuhuh........ Nak tdo jap... Harap2 dapat mimpikan i-class dan esemen lah......... Malangnya.... tak mimpi pun macam tu....... Kuang...kuang....kuang.....

No comments: