Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 15, 2009

Mata KUYU Lagi....


Alhamdulillah....

Penyakit perutku dah pulih 80% rasanya.... Tak rasa lagi dah... Cuma MATA jer berat nak angkat malam ni... Ditambah pulak dengan kejadian2 yang sememangnya TIDAK CEMERLANG hari ni... So, aku jadi cam nilah..... Alah... Malas dah nak layan......

Hari ni.. Alor Setar KEDAH DARUL AMAN.... suhu meningkat2 kembali normal... Panasnya kembali.... Tak de HUJAN seperti last week or seperti baru2 ni..... Aku ni kejap sejuk.. kejap panas.... HATIku pun macam tu lah.... Hari ni... pagi2 dah ada meeting KMK... Discussion nak perbaiki kelemahan dan skit sebanyak kecacatan kepada group KMK kami.... Meeting pun tak berjalan lama mana sangat pun.... Sekadar-kadar jer... Heheh.... Ntah apa2 lah ayat aku ni... Wei... Malam ni aku BLUR.... Mujur aku tak tinggalkan CIK LAPTOP aku kat ofis seperti hari2 kebiasaan... Kalau tak.... dunia aku kosong rasanya.........

Walaupun ada makhluk GILA2 mengganggu persekitaran ketenangan aku hari ni... Kejap dalam BLOG... Kejap dalam FP.. Penakutlah namanya tu... Asyik meninggalkan komen jer... Heeeee.... teruk!!!!!!..... Menyusahkan orang.... Skit hari lagi kalau orang menyusahkan hidup dia... baru tau........ Kekekekeke.......... ALL OVER!!!!....... Pull STOP!!! Aku dah BOSAN!!!! Nothing to do.... And so on.....

Apa lagi nak story ni???? Aku tengah dilanda KERESAHAN yang amat ni...... Dua minggu coming2 ni... kesemakan fikiran akan berlaku dalam hidup aku... But nak tak nak.... I'll try to face it!!.... Hopefully.... bila dah sampai time tu... semuanya become smooth.... InsyaALLAH...... Forum lak bertimpa2..... Check account aku dah dipotong... but maybe fakulti lom terima apa2 bayaran lagi ni.... Macam mana nak print ni.... Last day hujung minggu ni jer... Aku mulalah jagi gelabah semua ni... Huhuhuhu... Aku ker ni??? Macam tak percaya jer ni!!!!!!!........ LETIHlaaaahhhh...... AAAAAAAARGGGHHHH Nak MENJERIT rasanya!!!.........

No comments: