Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 31, 2009

SUP HAMEED @ Penang......





Suatu masa dan ketika dulu... Aku tak tau pun orang makan roti cicah dengan sup..... Dan bila aku ajukan pada kengkawan aku... Depa pun macam lebih kurang kau ja... Tak tau jugak pasal hal ni..... Heheh...........






Cite jalan2 cari makan lagi.... (on 30 July 2009)..... Lepas je makan CHAR KOEY TEOW.... so lepak dan makan lak kat sini..... But ada satu tragedi yang melucukan masa naik FERRY nak ke PENANG island ni... Kekekek...... Mungkin jugak pernah terjadi pada orang lain.... Dan kali ni terjadi pada aku......... Kuang3x.......
.
Sementara menunggu feri sampai ke seberang... Terasa mengantuk yang amat sangat... Dan rasa2nya leh lah tido dalam masa 15 minit lagi.... dan dengan harapan jugak... tak delah terjadi perkara yang tak disangka2.... Aku dengan BERANInya tido tanpa mempedulikan orang... Letih agaknya... Hehehe... Letih menjawab soalan FORUM i-class siang tadi (ayat menyaiko ni)... So, tetiba jer dengar hon bertalu.. MAcam mimpi pun ada rasanya..... Bukak2 mata jer.... keta2 kat depan aku CLEAR....... Kuang3x.... Laluan aku lak yang dibenarkan jalan dulu... Dan toleh jer belakang tengok2 semua motor2 dah menyalakan lampu... Apa lagi kelam kabut jugaklah time tu....... Mujur terjaga.... Lawak kan???????... Satu kenangan yang mesti akan buatkan aku tersenyum sendiri...........
.
Oh yer........ Lupakan hal lucu tadi.... Ini merupakan kali kedua aku makan kat sini..... Sebab masa dah lewat sangat time ni... Ambik nasi lemak ni.... Nampak macam sedap jer kan??? But NASI LEMAK ni dah tak leh makan.... Dengan erti kata yang kurang sedap didengar... NASI DAH BASI.... Huhuhuhu...... Berkobar2 aku nak order papedom.... Terus terputus selera aku.... Heheheh.........

No comments: