Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 30, 2009

Hari Yang AGAK BUSAN !!!




Tetiba jer rasa macam tak best.... Internet dalam bilik yang aku dok ni... kejap ada... kejap tak de... Macam choc fudge lah plak......... Huhuhuhu............ Perangai buruk dan teruklah aku ni......... Malam tadi sakit kepala amat... Sejak dua tiga menjak ni macam stress pun ada.... Hal keje.... Hal esemen... dan hal2 yang macam2 lah......... Hanya aku jer yang yang tau...... Alahai.. adatlah kan kalau rasa2 macam tu................
.
Aku mengOUTSTATIONkan diri aku dari semua orang hari ni.... Sebabnyaaa..... ada hal yang yang aku sengaja CREATE.... Kat umah pun tak de sapa.... Semua orang bz dengan dunia masing2..... Teringat lak suasana bilik kat umah aku... Teringat semua2 yang ada dalam bilik aku......... Teringat macam2 lah..... Heheheheh..............
.
Minggu semakin menghimpit diri aku..... Keje skolah.... yang menggerunkan tapi macam malas nak buat... teruknya... so, nak buat macam mana kan?? Macam ni jerlah............ Aku rasa sem ni, aku amatlah BLUR tahap 10, 11, 12 dan sampai sejuta kot.... Apa pun tak faham... Nak mula dan start kat mana pun tak tau... Even esemen tak banyak... tapi cukup meLOYAkan tekak aku bila buat semua ni.... So, kalau dok fikir sangat, mai lah semua MIGRAIN2 ni..... Kekekekek....... Alasan jer kan semua tu.... Orang len leh buat, naper lak aku tak leh buat.... Sah!!! Memang alasan semata2.....................................
.
Ntah apa2 yang aku merepek ni............ Pastu saat ni aku terigatlah plak akan Mr. Gen2 aku tu.... Ntah bila nak pi servis ni... Masa tak de... But by the time, b4 aku MENUJU PUNCAK untuk 3rd seminar... Aku supposed to clear all of that..... MENUJU PUNCAK??? Huhuhuh.... Test lah plak.... Dr. Zuraidah punya subjek.... I-class lagi.... sume2 yang menakutkan aku.................. Huwaaaaaa.........
.
Aku sorang jer ker yang tension2 macam ni???????? Kengkawan seangkatan dengan aku macam ok2 jer.... Huhuhuhuhu........ Cam ner ni????????????? Ahhhh... Biarlah................ Yang paling penting.... dan perkara paling aku tak suka ialah....... SAKIT KEPALA..... Aku menci betoi......... Sebab bila sampai nya saat itu, aku tak leh nak buat apapun selain mematikan diri buat sementara waktu.................
.
Aku teringat macam2........ Rindukan saat2 keHAPPYan aku suatu masa dulu............... Tapi... leh ke aku ulangi saat2 terindah itu.......... Yerlah... Kita yang menentukan hidup kita sendiri kan?????????? All The BEST... CIK MURNI.... Heheheheheh...........

No comments: