Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 31, 2009

Taste It & KENYANG.... Burpppp.....







CHAR KOEY TEOW..... Ni kat Seberang Jaya, Penang.... Aswad AF punyer tempat keje dulu... Nama tempat ni KEYS.... Seingat aku... last aku datang makan kat sini iaitu pada tahun lepas, dengan geng2 seankatan lebry aku after kami balik dari SARAWAK untuk KMK..... Dan aku berkesempatan makan lagi kat sini untuk kali ni.... Masa siangnya, aku pusing kot sini, tutup sebab renovation... Rupa2nya ada jugak time malam... Huhuhu.... Siap ada service WIFI lagi...
.
Mungkin tempat ini akan dibuat lebih cantik dan menarik lagi agaknya.... Dan stage yang selalu ditayangkan dengan dendangan lagu2 ASWAD pun macam dah nak 'reban' jer aku tengok.... RENOVATION kan??? Heheheheh........... Dan satu lagi yang aku rasa istimewa kat sini iaitu SATE dia.... But at this time aku tak de lah makan sate lak.. Sebab ada event yang lain nak di makan.....
.
Hanya ini jer yang sempat aku snap.... Banyak udang dan lazat jugaklah.... So, sape2 yang teringin nak ke sana.... Leh try makanan ni...... Promote2... Heheheh..........

No comments: