Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 11, 2009

Aku... Dan Cite2 Hari Nie....

.
.
.
.
.
Salam to all BLOGGIE.............
.
Hari ni... setelah 5-6 hari terkejar sana sini... dan aku akhirnya sampai jugak kat umah... Sekalipun keadaan kesihatan masih lagi tak mengizinkan... tapi still lagi boleh bersila dok mengadap laptop ni.... Sekalipun macam2 perkara terjadi dalam hidup aku sepanjang hari2 yang lepas.... but aku still menjalani hidup seperti biasa... dan seperti sediakala........... hidup kan?? Mana boleh menangisi dan menyalahkan sesuatu.. dan setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...... Aku berkursus... study.... diselit jugak dengan hal2 sendiri... dan adakalanya semua ni amat meletihkan aku.... Dan aku memang terasa lama sangat tak berehat... lama sangat tak releasekan kepala otak aku... Ingat... lepas kelas aku yang terakhir untuk semester ni... aku boleh rehat.... rupa2nya... assignment pending lagi 4... 4.... hahaha... bukan bilangan yang sedikit untuk alter mana2 tu... Sakit jiwa.... dan kelas semalam... bukan aku saja yang rasa beban... malah.. kawan2 aku jugak... Apatah lagi dengan keputusan ujian aku yang hanya dapat separuh markah saja.... dan ditambah pulak dengan kata2 pensyarah2 yang mengajar ketiga2 subjek aku semalam... Agak menggerunkan........
.
Bila dah dapat senarai dan tarikh untuk sem depan... bolehkah aku teruskan study dengan sebaik mungkin....???.... Apa2 pun.... Tunggu je result exam aku nanti... Walaupun hanya ada 1 paper final jer... Tapi betul2 menakutkan aku... Apa2 pun aku redha.... Pasrah jerlah.... Dah lepas pun........
.
Agak menyesal.... bila kali ni datang menuju PUNCAK tak bawak laptop... Aku dok rasa macam tak perlu sebab macam test tak de jer.... Hehehe... Meleset tekaan aku... Dan dalam lab.... hanya melihat saja screen yang langsung tak bercahaya... Sapa plak dah yang memusnahkan time aku betul2 nak guna... Huhuhuhu.... Yang boleh bukak pun... asyik 'hang' memanjang... Pengajaran... Sem depan nak cari laptop baru jugak... untuk my RESEARCH aku tu.... Kena jugak!!.... Supaya senang nak usung sana sini dan semua simpan kat dalam tu..... Tapi nak beli jugak kasut.... Macam FIZA.... Hahahahaha...................... Nak pakai jugak!!!....
.
..
.
.
Aku bertolak balik dari Kampus Puncak Perdana ke Subang Airport... Kali ni... suasana agak suram..... Dan kat atas... adalah gambar2 yang sempat aku snap guna camera hp jer... camera gedabak aku... simpan diam dalam beg... Aku tak larat hari ni.... Tak de semangat pun.... Sakit2 badan... Sakit lengan sebelah kiri... bawah dagu aku pun sakit.... baru perasan malam tadi bengkak.... Tapi aku tak pasti lak kena apa....
.
Dan.. aku dapat gift lagi.... TQ CH.... For the sweetest gift ~ BROOCH.... Cantik sangat2... Tapi kat epot kan mahal..... Dah cecah ratusan.... Nape nak buang duit untuk semua ni..... Anyway.... TQ sooo much........ Sangat2 hargainya...... TQ....
.
So,... ada masa dan kelapangan nanti.... aku corat coretkan lagi apa2 yang menarik aku rasa... Dan... sekarang.... nak kena tido.... pinggang aku sakit.... nak rebahkan badan jap.... Nak tido dan peluk my 'BANTAL BUSUK'..... Rindu sangat2.... Hehehe...... Nite.............. (siang lagi ni)....
.
.

No comments: