Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 27, 2009

@ PD Kg. Kepala Bukit, Pendang....

. tengok je pic aku time ni rasa macam orang sedang menahan sakit gigi jer... tu lah.. kekadang tudung macam ni agak tak sesuai dengan aku....... maklumlah tudung cap 'B'... shhhhhh.... malu jer tau........ kekekeke...........
.

Hai to all…..
.
Hari ni.. terfikir untuk update pic2 yang sempat camera ofis aku rakamkan masa aktiviti kat PD Kg. Kepala Bukit, Pendang… Bukan semua officer yang terlibat dengan aktiviti ni… Tapi agak ramai jugaklah… Meaning.. kedua2 buah van PPAK bergerak meluncur laju ke sana..... Actually aktiviti ni adalah pada 22 Oct 2009... That’s why wearing BATIK.... keterpaksaan… aku bukan suka sangat pakai batik ni… paling tak suka sebab payah nak iron… (malasnye bunyi dia)…. Hehehehe......

.
PD ni memang aktif... aku rasa antara teraktif dalam hal mengelolakan aktiviti.. Sebabnya... kena tengok jugak dengan AJK... Dan bila depa kat kg ni ada program, for sure menggunakan ruang legar lebry dan kami smua kena turun sama2 memeriahkan aktiviti dengan penduduk kg kat sini...... Oklah... Cuma tak teratur... main2 kena pandai handle sendiri jer.... Dan kat sini macam2 celoteh dan telatah yang boleh kita lihat.... tapi paling best ialah hidangan2 makanan yang kat sini sediakan.... sedap2 belaka.......... cayalah!!!..... masakan kg kan?? Sekali sekala kalau pekena memang sedap....
..
Dan... aku selain kena bertugas sebagai pengantara ni.... masuk kg kuar kg... hehehe.. turut terlibat dengan sesi penghakiman pertandingan gubahan tuala dan bahan terbuang.... wah.... pandai ker?????? Pandai mengomen adalah... aku dan Pn. Hasnah... sama2 menghakimi pertandingan ni......
..
So far, dengan meriahnya perjalanan aktiviti kami di sini......... Dan minggu ni... minggu lepas... dan minggu2 akan datang sehingga berakhirnya penghujung bulan november nanti... aku adalah antara yang tersibukssss dengan mengendalikan masa aku sendiri...... Kadang2 rasa macam BEST....... dan kadang2... terbaring lesu atas katil yang kini menjadi teman paling mesra........ Muahahahaha.............

. .

No comments: