Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 29, 2009

Syukur ALHAMDULILLAH..... Akhirnya......

.
Salam.......
.
Sekadar berkongsi ketenangan dan kegembiraan aku di saat ini..... walaupun.... sepatutnya aku lebih boleh menceritakan saat2 ni lebih awal dari time2 sekarang ni... Tapi saat2 ini adalah paling bermakna buat aku.... dan dalam kesyahduan suasana malam sekarang kat dalam bilik ni.... aku tetiba dapat satu ketenangan yang amat sangat...... hmmm... KEJE SKOLAH daaa SIAP!!!!.... Yeyy!!!........ =) ........ Walaupun aku lom pasti result dan kesudahannya.... aku mampu lagi tersenyum saat2 ni........ Seksaan semakin lepas sikit demi sikit............ Hal result............ biar lecturer aku dan En. Zaihan yang tentukan.........
.
Malam semalam..... tak tido lagik..... Kol 4 lebih pun dok terkelip2 mata ni..... Menyenget siapkan esemen Dr. Rusnah..... Huhuh.... keSARJANAAN???... Mungkin aku tido bila jam menghampiri kol 5am... dan lepas tu bangun untuk bersiap keje area jam 615am.... Sakit kepala... MasyaALLAH.. tuhan jer yang tau...... Apatah ditambah pulak sejak akhir2 ni...... aku terlalu mengejar waktu selesaikan hal keje itu ini....... Penat!!!!!!....... Dan malam ni pun....... untuk settlekan keje grouping terakhir sampai aku punya task ni....... aku sempat lagi rebahkan diri dalam kol 830pm.... tutup lampu......... kunci jam............ dan......... akhirnya......... tepat jam 250am.... aku telah selesaikan semuanya....... dan esok cuma print dan binding.... then hantar.......... Argggghhhhhhhh........ aku tak mau ingat lagi sem ni........ sem yang paling 'horror' buat aku............. Aku dah buat sehabis baik........... Jadi keputusannya....... tunggu nanti......... Buat masa sekarang aku tak leh nak fikir panjang lagi........ Tapi............ tak kan lah ianya tak menyebelahi aku dan kengkawan aku yang dah bertongkoih lomoih ni........ huhuhuh....... (takutlah jugak sebenarnyaaa..... bolehkah score 3.5 above lagik????........ huhuhuh....... macam tipis jer harapan... Tapi... kalau tak leh score 3.84 macam sem lepas pun.... bagilah leh dapat 3.5 at least..... muahahaha.... belajar malas.... nak markah banyak lak...... SUDAH!!!..........)
.
Dan......... dalam lingkungan 3 minggu ni..... masa akan terus mencemburui aku......... walaupun hal keje skolah dah settle............. tapi masih ada beberapa perkara penting yang menunggu aku di depan......... minggu depan... minggu sekali lagi dan minggu seterusnya...... tak pe........ as usual........ aku laluinya dengan tabah...............
.
Oklah.............. aku nak iron baju...... sebab kalau tido ni....... confirm esok pagi bangun pening kepala dan payahlah nak iron baju dengan sebaik mungkin...... Huhuhu....... dan......... thanx to CH............ Sebab selalu faham aku.................. RINDU......................
.
.

No comments: