Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 24, 2009

BENDAHARI Yang Bakal Meletakkan Jawatannya...

.
Salam.....
.
Hari ni.. seharian bz sangat menyiapkan keje2 Badan Kebajikan Kakitangan, PPAK (BAKEB)... yang Mesyuarat Agungnya dijadualkan akan bermesyuarat pada 01 November 2009 dan dirancang diadakan di Auditorium Perbadanan Perpustakaan Awam Kedah.... Dan aku selaku antara AJK Tertinggi sekarang sedang bertongkoih lomoih untuk menyiapkan penyata kewangannya.. Muahahahaha..... As Bendahari yang tak bertauliah sangat ni, aku sanggup ketepikan semua keje2 skolahku demi keje BAKEB yang dah lebih kurang 3-4 tahun bertahta dalam diriku..... Dan sekarang ni... aku dan jawtankuasa seangkatan aku akan melepaskan jawatan yang kami sandang demi pentadbiran anggota2 baru..... Huhuhuhu... Sedey ker??? Daklah.. aku rasa macam nak melompat...... Legaaaaaaaaa....... Tak payah bermain dengan Excell lagi... Calculator pun leh tolak tepi... dan paling best.... tak payah lagi kena pertahankan dan pandai berhujah ketika atas stage untuk menerangkan sumber2 kewangan yang diperoleh.. itu dan ini.....
.

isk3.... boleh ke kira akaun berpuluh2 ribu dengan gunakan calculator kecik ni?? Mujur pandai gak guna excell... Muahahahahaha....

Kebetulan.. tak de sapa pun kat umah.... Semua ke Tepeng... Kenduri cousin aku (Aziana) untuk bertandang ke umah pengantin lelaki.... So, aku tak joinlah sebab semalam keadaan aku kurang mengizinkan untuk turut serta....... Dan pagi ni... mak, aton dan eimien je serta beberapa buah kereta lagi berkonvoi ke sana... Aku lak cuma membatukan diri kat umah jer... dan cuba sedaya upaya siapkan keje2 BAKEB aku yang so far berjalan dengan sebaiknya... dan sekarang kembali terasa sakit2 badan dan aku ambik masa untuk rehat seketika.............

..

Ingat, kalau larat nak pi ambik calculator gajah untuk bantu aku buat keje2 kat ofis... malangnya.... aku tak larat.... kesihatan masih belum begitu baik untuk aku... Sakit mata pun ada tengok keta yang agak berlumuran ngan habuk2.. tapi tak upaya untuk gagahkan diri ke tempat mencuci keta.... Basuh sendiri??? Lagilah jawapannya tak.... Huhuhuhu...

.
.
Khamis lepas.. last day keje untuk minggu lepas, aku telah mengangkut semua benda2 yang dirasakan perlu untuk dibawak balik ke umah... Malangnya.... JUMAAT semalam.. keadaan tak mengizinkan aku untuk settlekan semua ni...... Hari ni aku coba... Kekekekeke.......... Tapi keje skolah masih lagi berbaki 3... Lom buat apa2 pun... Lepas ni baru aku nak settle... Lepas selesaikan keje BAKEB ni.. tapi bukan hari ni lah jawabnya...... Mungkin akan buat paling awal pun bermula Selasa nanti........ Serabutnya kepala otak aku........ Tapi aku akan settlekannya slow2.... Semampu yang mungkin.............. Huhuhuhu... :'(
.
.
Dalam hati......... tak sabar rasanya untuk tunggu detik 01.11.2009.... Aku dah penat dah untuk memegang pelbagai jawatan dalam satu masa.. So, all the best untuk orang yang seterusnya yang akan memegang jawatan aku selanjutnya.... Hehehehe.....
.

.

No comments: