Friday, October 23, 2009

Hanya 1 Malam... Satu MALAYSIA kan???

.

Kerapkali sejak kebelakangan ini... aku mudah sangat terjatuh.... kememeh kan?? Tapi, bukan aku tak cuba untuk menjaga diri sendiri sebaik mungkin... dah cuba.. Cuma aku rasa mungkin aku agak stress.... dan setiap kali aku stress, betis aku di bahagian belakang rasa macam nak stroke!!.. Huh!! Ngeri kan??... Minta2 dijauhkan.....

Lama jugak tak warded... Tak nakkk... tapi... kalau itu yang lebih baik... apa yang aku leh buat??? Aku Cuma direhatkan buat seketika.... Rehatkan minda.. rehatkan tenaga.... Tu lahhhh.... tak pandai nak jaga diri........ tapi aku tak nak ...... M_ _ _ _ _ _ .... lagi.... huhuhuhuh... sedihhh...... Mujur jugak di ketika ini aku dipinjamkan dengan "BERUKBAND" ini.... Hehehe... ada yang panggil dengan panggilan ni kan?? Nyatanya aku rindukan streamyx aku......... yang murah tapi.... benar2 dan jarang sekali menghampakan aku............

Tatkala membuka email tadi.... hati aku bagai disayat2 saja... Sakit... Sedeh... Kecewa... Tapi, apa leh buat... aku perlu lakukan sesuatu... untuk diri aku sendiri......... Tarikhnya semakin dekat kan??? Dan aku lom buat apa2 yang dapat membanggakan diri aku sendiri....... dan mulai dari saat dan ketika ini..... aku ada sedikit azam yang baru.......... Fikirkan hati aku... pentingkan perasaan aku......... dan cuba ketepikan sesuatu yang sering "menghentam" aku....... Bolehkan????

Ops.... ada orang yang melawati aku....... Muahaha...... kena tido......... Kalau tak darah aku tak stabil nanti..... Kepala pun dah mula jadi macam pagi tadi... Sebab tu aku tak tahan... Menangis2.. Menangis... Tapi sakit lagi hati kat dalam ni.. Sapa tau.... K lah... Esok leh sambung berchenta dengan streamyx semula.... Hanya 1 malam jer kan kat sini....... Esok aku akan pulang........ dengan hati dan perasaan yang moga2 lebih kental....... JIWA dan RAGA......... aku bukan childish lagi................
.
.

No comments: