Sunday, October 11, 2009

DINNER On 6th October 2009 @ RESTORAN NELAYAN Kola Kedah..

.
Kadang2...
Kita menjadi rindu pada satu2 waktu yang pernah terjadi dan kita lalui dalam hidup dan sepanjang kedewasaan kita.... Macam aku... keadaan dan situasi yang aku sangat2 sukainya tak mungkin aku lupa... Cuma kekadang... dengan kekangan masa... dengan sesuatu yang perlu kita kejar menjadikan hati kita kadang2 MATI.... Sedangkan pada hakikatnya kita sentiasa inginkan sesuatu yang terbaik dalam hidup kita....
.
Aku pun tak tau apa yang aku mengarut corat-coret kat dalam ni... Cuma sekadar melayani perasaan............. Nak masukkan entry2 makanan yang tak de langsung sekeping pic manusia bernama MURNI MASREENA yang aku atau sapa2 tolong snapkan... Sekadar menyeNAP gambar sorang dan syok2 sendiri jer... Banyak perkara yang dah kita lupakan???... Kadang2.... macam tak penting pun ada...... Muahaha... (gelak guling2 ni)....
.

Aku lebih suka menjadi diri aku sendiri........ Yang kini telah jauh aku tinggalkan... Mana pergi yer?????? Tapi...... satu perkara yang aku amat belajar tentang kesusasahan aku baru2 ni (sejak sebulan dua kebelakangan ni).... Aku dah mula duduk di dalam keselesaan... setelah aku mampu selesaikannya perlahan2... dan tak de sorang pun yang tau selain aku sendiri... (betapa kuatkan aku berahsia)... walaupun tidak pulih sepenuhnya....... tapi keadaan semakin baik........ Hati aku semakin tak rasa macam kena perah2 lagi.... Walaupun....... kesakitannya masih aku rasa............... Biarkan aku macam ni....... Sebab aku tau di sebalik kepayahan yang aku tanggung pasti akan ada sedikit cahaya untuk hidup dan masa depan aku.....

.
Dan ingin aku ucapkan jutaan terima kasih........... pada insan2 yang suka TORTURE hidup aku..................... (betoi ka ejaan aku ni... Macam salah jer...) Kalau bukan mereka.... mampukah aku berdiri sehingga sekarang?? Walaupun tidak SETEGUH Tembok Besar Cina............ Wahhh.. Ayat!!! Tak tahan!!!.....
.

No comments: