Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 11, 2009

Samb.... Jalan2 @ LAST DAY By Tour @ KK, Sabah...

.
..
Sambungan cite aku ke KK, Sabah... Still lagi pada 27 September yang lalu... Last day aku di KK before bertolak balik ke Semenanjung pada keesokan harinya... Ada lagi entry yang tertinggal dan lambat nak diupdate.. Sebab.. kesuntukan masa yang amat sangat.... Dengan macam2 hal... So, malam ni... terasa nak clearkan minda jap dan masukkan entry2 yang tertinggal... Gambar2 yang aku ambik dan upload dari dua camera... Camera aku dan jugak camera ofis.... Lain2 camera yang kawan2 aku bawak... rasanya tak perlu kot... Sebab lagi banyak gambar yang ada... aku terasa lagi nak update macam2... so... stop lah dari mengambil pic2 dari camera lain... tak terUPDATE nanti.... Hihihihi....
..
.
Masa ni... aku dan kengkawan dari 3 buah negeri... Kedah, Perlis dan Penang... di bawak ke tempat ni untuk sesi lawatan.... Penjadualan asalnya ke 3 tempat... tapi sebab masa kami amat terhad, kami hanya sempat datang ke satu tempat ni jer... Time ni lah berlaku insiden camera gedabak aku jatuh... dalam bas time tu.. akibat kecuaian aku sendiri... Alhamdulillah.... Mujur tak de apa2 yang berlaku... Kalau tak.. alamatnya... pakai camera lamalah aku ni... Heheheh.........
.
.
Semasa kami di sini... banyak ditunjukkan tentang culture Sabah... Tapi, yang paling best ialah semasa Kak Shida membuat persembahan bersama2 dengan orang dayak tu... Lawak dan kelakar.... Tak kering gusi masing2 melihat telatah Kak Shida.... Yang pucat lesi muka pada awalnya.... Dan banyak jugak yang tak sempat dicuba... Titi gantung tak boleh naik sebab nak reput dah... hehehe.... lagipun.. tengoklah size2 yang nak naik ni... agaknya depa pun tak berani nak izinkan.. muahahahaha.....
.
.
.
Banyak yang aku snap.... Banyak jugak yang tak sempat aku masukkan dalam entry ni.... Tapi ianya tetap menjadi satu kenangan yang menarik untuk dikenang.... Ingat lagi.. Kali pertama aku sampai ke bumi KK, Sabah ni sewaktu arwah ayah masih ada... Dan tak sampai 1 month lepas tu... ayah telah kembali ke RAHMATULLAH..... Erm.... butang baju melayu yang aku hadiahkan pada arwah ayah pun... tak sempat dipakainya..... Ya... aku masih ingat lagi........ =) ...... Tiba2..... terkenangkan semua ni..........
.

.

No comments: