Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 30, 2009

Makan2 @ MENARA ZAKAT......

.
Menara Zakat........ Kedai makan yang kat tepi tu.... banyak kan keta time ni....
.
alahai.. terSNAP sudu lah plak..... Ikan2 bakar pelbagai jenis...
.
yang mak makan... snap dalam pinggan mak.... hehehe.. jangan marahh arr....
.
kari kepala ikan dan telurnya sekali....... yummy.....
.
nampak tak mata ikan di sebalik isi ikan itu????? sapa yang nak mula korek ni??? dapat kat sapa ni????.... tapi kalaulah CH ada.... dia dah cakap awai2.... part ni dia punya... tak leh ambik... gaduh pun mau ooo....
.
menu aku ni laaaa... telur masin........ sebelah jer tau... janganlah makan sampai sebijik... darah tinggi oooo.......
.
toodiaaaa.... teloq ikan... sedap ooooo.............. kasi terliur je aku ni..... kekekeke........
.
Memang selalu macam ni........ Lepas ziarah arwah..... akan singgah makan kat sini...... Kalau dulu selalunya setiap jumaat terperap jer kat umah masak2.... (bukan aku masak ler.. mak yang masak.......)..... Tapi.. kali ni dah lain sangat..... jumaat jer.... tak de yang masak2.... semua makan kat luar jer la....... hehehe........... JUMAAT hanya untuk ziarah arwah..... dan adakalanya singgah umah saudara...... dan sesi lepakss2 kat umah jer laaaa...... hehehehehehehe...............
.
So, antara yang sempat aku snap...... Agak lewat skit snap... pi basuh tangan... dan adik2 aku pun dah mula men'carik'2kan isi lauk dalam pinggan tu........ hehehe..... tak perlah................
.
.

No comments: