Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 11, 2009

Samb... The WAY BACK To Airport Penang....

.
.
.
.
28 September 2009.... Bangun seawal pagi kol 4 untuk siap2 ke Aiport KK... Flight kami dijadualkan awal pada jam 7 pagi…. So, time bekfast kol 5 dari hotel… Sekitar jam 530 pagi kami bertolak dari hotel ke Airport…. Sempat beli sourvenir untuk dihadiahkan pada seseorang…. Dan seperti selalu2nya jugak… sempat bergambar sekalipun tak banyak dan tak gila2 gambar lagi…. Dah nak balik pun kan??? Pagi2 lak... Muka pun masih muka baru bangun tido lagi.... Heheheh....
.
.
.
.
Time ni memang tak sabar nak balik dah rasanya.... Apatah lagi dengan keje yang menanti di pejabat.. (cewah... bunyi konon2nya bz amat lah kan???) Hehehehe.... Just layan apa2 yang sempat aku snap dan letakkan dalam entry kali ni....
.
.
.
Oh yer... balik je sampai kat a/s... still lagi penat yang terlalu banyak dan langsung tak bersisa... dan tiba2 taya keta aku pancitlah plak... Menduga kesabaran sungguh... Abang Men (staff lama aku) nak tolong tukar tayar.... Tak sampai hati lah plak.... So,... aku try untuk berdikari.... Pergi settle sendiri..... Punyalah dahsyat paku masuk…. Ada pic yang aku snap… Malaslah plak nak letak… Malas nak d/load…. Heheheh.... Saja je nak cite... Just nak ingatkan apa yang berlaku sepanjang hari kepulangan aku tu...
.
.

No comments: