Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 20, 2009

Program Motivasi REBRANDING Library ~ PPAK......

.
. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Menjalankan beberapa majlis dalam satu masa dan sambutan yang sama.... Dan gambar2 yang dipaparkan di sini adalah menunjukkan betapa sederhananya PPAK mengadakan majlis2 sambutan dan diselitkan dengan ceramah motivasi untuk warga dan kakitangannya.... Sungguh ceria dan berwarna warni....
.
Kebetulan... Hari ni... penceramah didatangkan khas dari Shah Alam Selangor... Di mana penceramahnya adalah Yg. Bhg. Pn. Mastura bt. Hj. Muhammad iaitu Pengarah PPAS.... Dalam hal menyediakan surat menyurat jemputan dan penyempurnaan majlis ini.. antara yang terlibat adalah aku sendiri.... Buat surat-menyurat dan handle majlis rasmi untuk event ni....
.
Paling sedih... sebab aku agak terhimpit dengan kekangan masa.... Hal2 keje yang tak sudah2.... =( ... Bukan aku mengeluh... Cuma sedikit khuatir sekiranya tak sempat menyempurnakan semua keje2 ini....
.
Dan... komputer ofis aku rosak hard disknya.... Apatah lagi berduka cita tentang pendrive aku yang masuk virus dan rosakkan semua keje2 di department aku belum habis lagi... ditambah pula dengan hal2 macam ni... So, ketika menjadi MC terpaksa guna ASUS sebab aku tak berkesempatan nak print script aku lagi... Sedeynya... Ape2 pun, so far majlis berjalan seperti yang dirancang... Alhamdulillah... Amin....
.
.

No comments: