Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 17, 2009

Happy DEEPAVALI & FINAL Test....

.
sempat jugak berposing walaupun time ni masing2 bz ngan notes di tangan... hehehe... saja je nak hilangkan rasa gementar.... kekekekeke....
.
Alhamdulillah…. At last apa yang aku tunggu berakhir jugak….Dan salam DEEPAVALI bagi sesiapa yang merayakan hari DEEPAVALI ni…. Dan… di sebalik keBZian sambutan dan cuti sempena deepavali ni… Aku lak dikejutkan dengan final test for 2nd sem @ PP…. Nak tak nak.. kena attend jugak... dan ntah apalah result aku nanti... (en. zaihan cakap kuar 12/12... huhuhu... tak lama lagi dah.. pejam celik jer tau....)
.

firefly yang membawa kami ke Subang Airport dari A/Setar..

Hari ni... aku dan kak dilla ke Shah Alam lagi... Last day untuk sem ni.... Meaning tamatlah semester 2 kami kat sini… Tinggal lagi dua semester… Huhu…. Lamanya... tapi aku sebenarnya macam dah tak sabar nak grad.... Dan hari2 yang aku lalui sekarang akan menjadi lebih mencabar.... Muahahahaha..... Sem depan meaning aku perlu tumpukan lebih perhatian pada research yang aku nak buat... sedangkan tajuknya aku belum lagi decide... Maybe nak sambung yang buat masa 1st sem jer kot... Hmmm.. tengoklah macam mana nanti.... Masa terlalu cepat berlalu untuk ini...

.
Cite pasal exam tadi... Susah ke soalan??? Opsss... JUJUR aku katakan... soalan direct... tak susah... Tapi sebab ilmu tak penuh di dada... Jadi agak susahlah skit.... Nak mengarang tak de masalah... tapi isinya tak taulah... Apa2 pun perkara dah lepas.. just tunggu result jer nanti... Cuma... harap2nya janganlah yang mengecewakan.... Tak nak lah macam ni......

.
Ops.... tak de mende nak cite panjang2... Cuma hari ni habiskan masa dengan naik flight pergi dan balik ke s/alam... mujur jarak antara subang dan PP hanya mengambil masa lebih kurang 15-30 minit saja.... so, paper pun 1 jer... aku sempat pergi hampir time tengah hari dan balik flight malam.... Kalau drive, kena pi sehari awal.. dan kalau letih kena balik sehari lepas exam.... kos pun sama ja.. lebih kurang jer... so better macam tadi... dan balik sekarang pun aku masih lagi boleh mengadap laptop ni untuk createkan entry ni...

.
Thanx to CH... coz hantar ke SUBANG airport time balik tadi.... dan belanja makan.. time tu lapar sangat2... heheheh... tima kaseh banyak2…. =) …. (sekalipun dalam hati tak berniat nak menyusahkan... sorry kalau menyusahkan.... )

.

No comments: