Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 31, 2009

Suarasa ~ 2nd Day....

.
.
.
.
Berkunjung lagi ke SUARASA... Maknanya dah 2 hari berturut2 aku berlabuh di sini.... Tapi kali ni bukan dengan mak dan adik2 aku... Aku ke sini dengan Amen (Syamil)... dan di situlah bertemu dengan kengkawan yang lain.. Tujuan asalnya nak memiliki broadband sendiri... Kebetulan time promosi.... dan aku bosan bila sensorang kat sini... Semua orang berjalan berkumpulan.... Dan ada teman bual bicara... So, aku membawa anak kecil yang amat petah bercakap... Sehingga kadang2 soalannya membuatkan aku suspen dan adakalanya naik geram bila kepetahannya memintas idea aku.. Hehehe... Mungkin bijak si anak kecil ini bila dewasa nanti.....
.
.
.
Suasana di sini ramai kalau nak dibandingkan dengan semalam... Time aku sampai di sini... Masih awal pagi lagi... Kebetulan sms member 1 ofis yang kebetulan terlibat dengan aktiviti di sini... Dan setelah selesai membeli apa yang dihajati... Aku terus berlegar melewati ruangan dan tapak gerai yang sedia ada..... Cuaca terlalu panas... Tapi still boleh bertahan lagi...
.
.
Oklah... Bukan nak buat liputan macam wartawan ker... Sekadar meletakkan gambar2 yang ada untuk tatapan semua.... Dan terlalu banyak yang aku snap..... cuma masukkan mana2 yang sesuai dan telah diedit ni..... Selamat menonton keruihan suasana di sini....... =) .....
.
. .
.
.
.

No comments: