Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 15, 2009

FAREWELL & Jamuan Raya PEROLEHAN & KATALOG...

.
abang ROHALIM.... Still ceria... tapi.. mesti dalam hati dia sedih kan?? Kalau aku kat tempat dia.. mesti akan meneteskan air mata... huhuhuhuhuh....
.lorrr.... kacaulah si JOYAH ni..... Sajalah tu nak tumpang glemer kan?? Muahahaha... Jangan marah arrr... (Gurau jer yer)....
.
Hari Khamis.... 15 Oktober 2009..... Jamuan ni sebenarnya adalah untuk FAREWELL Abang Rohalim.... Dia nak balik kampung dia kat Terengganu... Maybe dah dapat offer yang leih baik dari sini... Actually... Abang Halim pernah menjadi staff aku di Bahagian Sirkulasi... Sebelum berpindah semula ke Bahagian Katalog.... Walaupun tak lama dia bertugas di bawah seliaan aku... Hanya beberapa bulan jer... Tapi kami ni ibarat satu family... Hmm... ni lah yang membuatkan aku sayang sangat nak beralih dari PPAK ke tempat lain... Walaupun kadang2 tension tahap gaban... otromen taro.... tahap 10,11,12.. dan seterusnya... tetapi... jauh di sudut hati aku... PPAK tetap menjadi idaman hatiku..... Dan mungkin suatu hari nanti aku pun akan berada dalam situasi macam ni.. Haaa.. who knows???.... Kadang2... kena fikirkan masa depan jugak kan??? Kalau ada peluang yang lebih baik.... kena pergi jugak kan???....
.
sempat bergambar kenangan....
.

tengok tu!! Apa yang dah depa decoratekan kat motor ni.... Mungkin ni motor abang halim kot.. Aku pun tak pasti... Ish3x.... jadi keja no....

Dan dalam kesempatan yang sama.... Bahagian Katalog (Pn. Hasnah) dan Bahagian Perolehan (En. Nazri).... pakat2 buat jamuan raya kecil2an... dan bahagian2 lain pun dijemput hadir dan turut serta menghabiskan makanan2 yang dihidangkan.... Dan aku juga turut terlibat dalam konsep pemakanan ini... Walaupun hanya melenggang tak bawak apa2... even camera sekalipun... gambar aku turut terselit walaupun sekeping dua... Muahahahahahaha.... JENEH SAMA.... Menempek jer kejenya...............
.
.

No comments: