Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 14, 2009

My STORY.... Dan.... Resah HATIku....

.

Ngeri… dan sedikit takut…. Terutamanya time2 tersepit macam ni… Final EXAM… even hanya 1 paper… agak menakutkan… Risau dan macam2 lagilah….. Huhuhuhu…… Tapi aku still sama… Tak de kemajuan dan tak de keinginan langsung nak menelaah buku2 dan paper2.. Hanya rajin print dan compile notes... Nak baca... huhuhu... jauh sekali.... Tersepit antara sikap buruk sendiri kan???...

Kebetulan... hari ni... macam2 perkara jadi... Pagi time bekfast... drive lupa purse... Mujur ada kengkawan yang kaya… Pinjam duit dulu… Hehehe… Dan cite kes air tea ice yang sedap dan tiba2 bertukar menjadi… tuttttttttttt!!!... Hehehe (rahsia)… mana leh cakap…. Dan…..

Kisah lawatan yang tetiba je menyusul tiba depan ofis aku.. Kalau sikit tak per.. Ni… 3 buah bas skolah… So, tak de sediakan apa2… Cuma ada sikit GIFT untuk 7 orang cikgu… Tak de taklimat apa2.. sebab bukan salah aku.. Cikgu skolah tu tak maklumkan melalui surat or apa2 pun... Then aku Cuma lepaskan macam tu jer untuk sesi depa jalan2 dalam lebry... Dan paling best... cikgu2 pompuan mengambil kesempatan ke shopping complex yang berdepan dengan ofis aku.. (sememangnya tempat strategik kan?)... Hihihi... Pasai tu lah payah nak lekat duit... Mujur kebiasaan jer tempatnya... kalau macam A/S Mall or PACIFIC.. Nahas lah…..

Tak sabar….. tak sabar nak habiskan semester ni… tak sabar nak habiskan keje2 aku dalam BAKEB… tak sabar nak clearkan jadual aku tahun ni.... Tapi... bolehkah???? Hmmmmm.... aku kena hadapinya jugak kan??? Walaupun terpaksa lalui perkara2 yang menakutkan... membimbangkan... Sukar sangat ke untuk mengecapi kesenangan???? Dan untuk itu, aku perlu tumpukan tumpuan aku pada hal2 study aku... Hanya 1 paper jer kan kena jawab for this sem.... yang lain hanya course work... dan aku sedar… bukan sesuatu yang mudah untuk menuju ke arah itu……. Perlukan sedikit kesabaran… disulami dengan kerajinan, usaha…. Dan ditambah pula dengan air mata…. Untuk menjadikannya satu reepi yang terbaik....... Tahniah untuk diri sendiri.... Walaupun aku tak sekuat dan sepintar mana...... Aku masih sedar tentang kepentingan itu....... =)... Moga di hujungnya nanti... menanti satu KETENANGAN yang pasti... untuk aku... kerjaya... keluarga... masa depan... dan... insan2 yang aku SAYANG........... AMIN..........



No comments: