Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 12, 2010

Aku.... :-)

.
Teringat lak cite pagi tadi time nak gerak dari umah ke ofis... Actually, aku dah kuar umah dah pun... Mujur lom sampai ke jalan besar... so terpaksa patah balik.... Yang lucunya, masa nak tekan break terasa macam pelik jer kasut yang aku sarungkan kat kaki aku... Rupa2nya pakai kasut sebelah lain.... Alahai.. petanda apakah itu?? Tak pernah terjadi dalam hidup aku ni... Kekekeke..................
.

boleh ker snap picture masa tengah drive??? jawapan aku... boleh jer.... heheh... tapi bukan guna camera henpon tau... camera gedabak..... heheheh....

.

.

.
.

1 comment:

missjoyah said...

ada stgh org dia cakap ada skit "ong"..mybe dpt duit..pastu bg yg main no ekor diaorg akn ambik no blakng ic g tikam..msti "ong" punya.. kak munie try la..hehehehe