Sunday, January 31, 2010

LINCOLN, STAFF vs KENGKAWAN & Keje2 Ofis...

.
Rasanya pic ni aku snap last monday yang lepas.... Ngan kaklong... dan keadaan bilik aku yang agak havoc sejak kebelakangan ni... Al-maklumlah... keje2 LINCOLN berjalan dengan rancak lepas kena tindakan diBISINGi oleh tuan pengarah.... Huhuhu....
.
Dan baru terhegeh2 nak masukkan pic2 ni.... Kekekeke.... Oklah kan??? Sambil2 aku terperap dalam bilik kat umah sambil menelaah buku2 (ayat nak saiko kak dilla ni)... so, sambil2 tu aku update lah apa2 yang perlu dan patut kan??? Kekekek..... Oklah... ni jer pun...
.
Sebenarnya dah lama tak nak letak pic yang collage2 macam ni... Malas nak mengedit... Tetapi yang ini.. teredit lah pulok!!!... Jeneh... jeneh....
.



my staff... kusyuk menyiapkan keje2 menginput bahan LINCOLN ni.....

No comments: