Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 20, 2010

KISAH I Ler....

.
Buruk benar rasanya... Hek3x......
.
Seperti biasa.... actually, malam ni plan nak buat perkara2 yang baik.... Heheh... Plan nak kemaskinikan kepala otakku yang sarat dan semakin sarat ni.... Letih siang hari bekerja tak habis lagi... Siang mengadap benda ni... malam mengadap benda ni... Cuma time tido jer tak mengadap benda ni... Tak macam dulu lagi... Sebab nak save electric... Hehehehe....
.
Agak macam2 keje yang aku lakukan hari ni... Tapi as usual, masa kat ofis sempat lagi pi bekfast.... kuar time lunch dengan kengkawan aku laaa... Oklah... bukan terperap kat ofis aku sangat.... So, hari ni macam lapang skit.... Setelah semua keje2 LINCOLN dah semakin berjalan lancar dengan bantuan dan pertolongan staf2 aku... TQ... Jasa kalian amat dikenang walaupun itu sebenarnya sememangnya tugasan di dept aku... Huhuhu....
.
Petang tadi follow up dengan my BIG BOSS tentang aktiviti yang akan berjalan kat ofis aku ni... Kejap ada, kejap tak de lah pulak... Ape2 pun, ianya dapat diselesaikan dengan seadanya... bukan sebaiknya.. tapi seadanya... ALHAMDULILLAH.... Syukur amat!!!
.
Aktiviti kat umah... tak de apa pun.. cuma ingat lepas menaip ni aku nak pi iron baju laaa... Kalau tak iron lepas ni pun, kena iron sebelum menjelang esok pagi lah sebab tak nak pi ofis lewat... Amat banyak perkara yang perlu aku settlekan menjelang apabila kaki aku mula melangkah ke pejabat.... Tapi rasanya esok aku akan settlekan all the skrip for saturday function... Sebab raptai akan berlangsung pada petang JUMAAT @ HOLIDAY VILLA HOTEL... Huhuhu.... Dalam hati AMAT MALAS!!.. Sebab ada tugasan yang perlu aku lakukan selain mengacarakan majlis tersebut... Iaitu aku kena membaca 1 buku yang perlu dibentangkan di dalam slot 'LET's READ TOGETHER' itu nanti... Gimik kan??? Ngeh3x.... Nak baca buku apa?? Rasa macam nak cari buku OMPUTEH jer... Cewah!! Sropa pandai sangat!!...
.
Dan bercerita tentang keje skolah aku.... Sikit pun belum tersentuh... Dan cuba berazam akan siapkan secepat mungkin... seminggu sebelum kelas??? 2-3 hari sebelum kelas?? Atau... esok nak ke kelas, malam ni baru terhegeh2 nak siapkan.. Huhuhu... Agak ngeri.... Tapi aku rasa sem ni tak delah seberat sem lepas... Bukan apa... dari firasat aku pun, kengkawan seangkatan pun tak de lah merungut2 tak faham itu ini macam sem lepas... Adakah mereka semakin MATANG atau semakin PANDAI??? Ataupun... semua tunggu 2-3 hari menjelang kelas baru nak mula pulun buat... hehehe.. Sape nak jawab ni???
.
Oklah.. nothing to story dah ni.... Nak mula tengok2 keje rutin aku kat umah ni... Nak mula buat sesuatu yang membahagiakan aku... buat sesuatu yang memberi kejayaan dan keberkatan pada aku... Nak mula membuat hidup aku setenang yang mungkin... AMIN..... Semoga cepat hari2 berlalu untuk aku mengecapi kejayaan itu...... ??? TUNGGU AKU!!!!!!!!!

No comments: