Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 6, 2010

Separuh JIWAku Pergi......

.
Suppose.. hari ni makan di tempat lain.... berjanji dengan kawan2 aku... tapi at last, aku dan kaklong terpaksa decide untuk makan di sini saja... Makan mc D lagi..... Dan lain2nya menuju ke destinasi asal..... Kenyang amat..... Mual jugak rasanya.... Tapi, kali ni amat teringin untuk makan ice cream sundae strawberry ni... So, paling senang.. inilah destinasi aku dan kaklong....
.





amat sedap....... aku lebih suka STRAWBERRY berbanding dengan chocolate....
.

PROSPERITY BURGER ~ BEEF.... lebih sedap beef dari ayam kan??? Eh... Yer kan???
.



Troli yang sarat dengan buku2 yang belum diproses pun... Huhuhu....
.
Dah lama aku tinggalkan keje2 ini... Sometimes, aku rasa amat tidak adil sebab ke mana je department aku pergi, aku tetap kena stay buat keje2 sedemikian.... Kerap mengeluhkah aku??? Aku tak nak mengeluh lagi... Malah aku terima dengan hati terbuka kali ni... Aku tak nak minta apa2 lagi... tak nak minta dikecualikan atau terkecuali.... Aku sudah penat.... Bolehkah melakukan keje yang pelbagai dalam satu masa?... Kadang2 aku rasa amat TERDERA... Dua troli yang sarat... Ada lagi 5 kotak menunggu di stet room... dan berlambak lagi ada di level 2... Muahahaha..... Senyum lagik!!!...
.


Surat?? Meeting AHAD nanti jam 8am... 1st meeting admin untu kerjaya aku... dan tarikh yang sama aku berada di Shah Alam... Hmmm mana harus dibuang??? Keje or study??? Keje lebih penting kan??? Hmm.. fikirlah sendiri.....
.
Amat syahdu sekali kan tajuk entry aku kali ni.... Ya... SEPARUH JIWAKU PERGI.... Ntah apalah nasib aku tahun ni.... Ntah apalah kesudahannya aku untuk semua2 ini.... Hal kerja, hal peribadi, hal study... semuanya pergi macam tu jer...... Yang paling penting.... semangat dan keazaman aku.. Moga2 aku dapat pulihkan semangat aku yang makin hari ntah ke mana2 aku pun tak pasti..... Sakit jugak telinga mendengar perlian itu.... Huhuhu.. Amat SAKIT!!! :'( ...

No comments: