Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 12, 2010

Cite @ THE CURVE & Kisah Pagi Buta Nie.....

.
Entry ni.. supposed masuk awal lagi.... Ketika pic2 di diSNAP adalah bertarikh 8 Dec 2010.... Hari JUMAAT.... After aku sampai kat Shah Alam dan jalan2 kat sini dengan MY BELOVED CH... :P .... Before ni penah aku datang sini masa last year... Tapi with RINA... Member aku masa kat skolah rendah dulu.... Sebab aku tergedik sangat nak pi IKEA... Dan dia mai jemput aku dan bawak aku mai sini.... Yelah.... THE CURVE dan IKEA hanya berhadapan jer kan??
.
Sebenarnya... baru je lepas iron baju ni.. Baju keje untuk beberapa jam lagi... Sakit kepala malam tadi.... Tapi sebenarnya sepanjang hari kepala aku biul... Aku gagahkan diri jugak tido sebab kepala terasa amat berat... Baanyak fikir.... hal macam2.... paling fikir.... keje ofis.... staff... aku.... kekalutan masa.... study.... Macam2..... Tapi satu2nya yang bermain di benak fikiran aku ialah keje OFIS..... Ishhh.. boleh pulak macam tu??? Boleh bangun untuk cakap tentang hal2 macam ni seawal pagi buta ni???? Aku dah tak leh nak tido.... So.... macam ni jerlah....
.
Tapi, oklah jugak... Malam tadi.... Kol 10 dah terpejam.... Sakit amat wei.... Tak leh tahan dah aku ni... Lumoq minyak cap kapak... toksah dok cite laaa.... Sampai kategori tak pedih mata laaaa.... Kekekek... Lucu ka??? Hmm.. awat tak tau.....
.
Ok2.... dah lah mengomel.... Aku nak cari bahan untuk esemen lak ni.. (sure menangis kalau Kak Dilla baca entry aku ni)..... Jangan marah arr..... Acah jer....
.
sengeh kambing.... heheheh...
selalu orang cakap senyum kambing kan??? masa kat TEA TARIK CAFE @ THE CURVE....
.




GUMOKSnyer... ala2 'VILLAGE STYLE'... Kekekek.... Sedaq pun..... Ngeh3x....
.



minum jap.... aku punya minuman RIBENA LAICI... dan paling pelik bila CH minum air BARLI ni... Selama ni tak penah pun order minuman ni.... Tapi soalan dah diajukan.... Jawapannya... 'TAU'... Heheheh.... Pelik!!... :-)
.

apa ni??? ROTI SARDIN yang amat besar...... Mujur ada aku untuk habiskan sume ni..... Hehehehe... Makan KOOOAAAATT kan????
.
CH.... Just imagine andaikata pic ni diSNAP dengan menggunakan camera SONY 550 yang kita tengok dan test2 kat kedai SONY tu.... Pasti tak BLUR2 macam ni kan??? Pasti kualitinya ala2 BOMBASTIC kan??? :P .....
.

No comments: