Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 13, 2010

BUBUR ASYURA & Cerita HARI Nie...

.
Actually, pagi ni amat bersemangat WAJA.... Tau tak kenapanya??? Sebab aku berjaya bangun seawal before jam 5am... Huh!!!... Ingat aku suka ka??? Ingatkan dapat tido ngan nyenyak.... Tapi sebaliknya lah pulak.... Sakit kepala seperti mahu tercabut tempurung kepala menyebabkan aku terlebih rajin pagi2 buta.... Tapi nyatanya aku terpaksa mengabaikan kesakitan itu.... Lalu..... Aku.....
  • Iron baju keje untuk nak pakai hari ni..... agak lama jugak berdiri depan almari untuk pilih baju apa nak pakai.... walaupun bukan ada banyak baju sangat!!... Ngeh3x....
  • Basuh baju2, selimut, towel, dan apa2 yang terlintas nak basuh... (guna mesin basuh laaa).....
  • Kemas bilik aku yang seperti sediakala...... Al-maklumlah... aku memang tido bertemankan bear2 dan paling penting LAPPY kat ujung kepala atau ujung kaki aku.... Sejak dulu lagi dok buat perangai macam ni..... Bukan apa... rasa confident.... Walaupun sekadar buka LAPPY tanpa disentuh....
  • Sidai baju..... Banyak round... 3 round.... Aku kan agak cerewet dengan cara basuh baju ni.... Tak leh campur2 ngan baju orang len... Jeneh samaaaaa..... Hehehehe.....
Petang, aku dipanggil oleh BOSS aku untuk JOINT MEETING function 23rd January ni... Huhu... Rasa macam nak tinggal bidang PENGACARAAN ni... So, lekas2lah PPAK dapat pengganti aku yang dah VETEREN ni.... Tua dah wei.... Suara pun tak merdu lagi setelah asyik batuk2 jaaaa.. Huhuhu...
.



OPS.....BUBUR ASYURA.... Sedap...... Maneh3x.... Tambah2 yang kawah aku and the team MENGACAU... Bukan KACAU... MENGACAU jer... :P... Kekekeke..... Bukan aku kata.... Tapi orang kata....
.
.
P/S : Gambar BUBUR ASYURA yang telah siap dok dalam bekas plastik tu sebenarnya patut dimasukkan dalam entry semalam.... Tapi disebabkan aku dah upload pic before snap paic the real bubur.. so, masukkan dalam entry ni... Bolehkan??? Hehehehe....

No comments: