Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 4, 2010

Ikhmal & PLKN...... @ Merbok.....

.
Eh... Mana pic IKHMAL yer?? Hmmm.. tak sempat lah... Tak sempat nak snap dia dah naik bas dah... Pagi tadi, aku datang ofis dulu... Dah tanya masa kat umah.. mak cakap Eimien nak hantar so jumpe jer kat perkarangan STADIUM DARUL AMAN... Then, sempat jugaklah aku tepuk2 buku kat rak before pi kat stadium... Sampai sana ja, orang dah penuh.. Budak2 pun dah naik bas pun... Termasuk Ikhmal.. Banyak kem kan?? So, banyaklah bas nyer.... Sebak!!! Aku memang macam ni.... Time cari Ikhmal nak salam ngan dia.. Air mata bertakung jaaa... Tak buleh aku macam2 ni... Mesti ujan... (lagipun.... sejak 2-3 hari memang amat mudah turun pun kan???)... Kikiki... So, cuma aku, mak dan Eimien jer yang hantar Ikhmal... Aton??? Ntah!!.... Lupe lak nak tanya....
.
Ikhmal dapat masuk kem MERBOK.... Ada jugak yang menyoal aku masa kat sini IKHMAL dapat mana.. then bila aku jawab macam tu... Laaa... kenapa tak dapat kem dia?.. Eh.. ada ke leh kuar ayat macam tu depan mak aku lak tu.. Huhuhu... Ntah apa yang dia interview Ikhmal masa dalam bas tu... Kekeke... Tak habis2...... Hmmm....
.
Mak dan aku...... Time ni... dok tunggu kat perkarangan ni jer.. Ikhmal dah naik dah... Panas laaa.... Still bas tak gerak sebab ramai yang lom datang kot.....
.


dok cari apa dalam bag time ni... Aku pun tak pasti.... Hehehe.....
.


snap masa bas dah jalan.... Ikhmal dok belakang sekali... Nampak ke?? Mana nampak... sebab kelam.....
.



bas yang IKHMAL naik.... Sekarang dah ada pun bas PLKN sendiri.... Canggih2....
.

tetiba jer Eimien kat sini..... Siap pakai baju yang kurang bersesuaian lagi.... Gambar DONALD DUCK... Mujur ada cover.... Ada dia kisah?? Hahah... Paling SEMPOI....
.


.

No comments: