Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 19, 2010

OFFICE~ku.... Bertukar WAJAH....

.
Arghhhh... BZnya aku!!!.... Setelah hampir seminggu bertungkus-lumus dengan tugas baru menjadi CATALOGER tak bertauliah ni.... Hari ni baru aku berkesempatan snap rupa paras ofis aku yang CH penah cakap macam kelas tadika!!!... Hehehe... Yer ker?? Yerlah kot... Berwarna warni gitu!!...
.
Setelah dibantai oleh boss aku tentang keadaan keje aku yang merudum giler2... tak pandai nak manage staff, tak buat keje, tak bagi staff buat keje, dan macam2 lagi yang ada perkataan 'TAK" kat depan... Dan akhirnya aku menerima dengan rela hati.. sekalipun sakit di dalam tak siapa tahu....
.
Ape2 pun... banyak yang dah aku settle slow2..... Apa yang aku cuba lakukan adalah untuk kebaikan semua... Tahun ni, bukan saja nak mantapkan study aku... Malah juga kerjaya aku... PPAK, I LOVE TO BE HERE.....
.

Bukan BLAZER PENGAWAS tau... Ni ihsan dari PPAK untuk kami2 kat sini.... Hehehe... Saja la pakai nak lindung baju buruk aku hari ni....

. . . . . . ..

.









No comments: