Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 27, 2010

MALAM Ini.....

.
Tika dan saat ini.. amatlah mengantuksss... Petang tadi lepas balik ja dari ofis... mandi... sempat jugak tumbang atas katil.... Dengan harapan rasa fresh sikit bila bangun... Ni dah bangun.. sempatlah post 1 dalam i-class... itupun sebab due dia kol 12 malam ni... kalau tak, jangan harap aku nak buat lagi... Tak larat oooo....
.
Ni dok terhegeh2 merangka nak bagi ucapan apa untuk function esok ni... Huhuhu... Amat MALAS sekali... Smua aku kena... Mujur jeneh pandai... Muahaha... (memuji diri sendiri ~ tapi yang sebenarnya cuba meyakinkan diri sendiri jer ni).... Takpa2... kalau tak sempat siapkan pun... esok hantam sajalah nak kuarkan apa dari mulut aku ni.... Asalkan benar2 belaka....
.
Oh yer... pic ni langsung tak de kena mengena untuk entry malam ni... Tapi dah ada dalam lappy aku ni... sambe2 dok mengarang ucapan untuk esok, aku pun masukkan dalam ni.... Taken from my CH camera.... Buat macam harta benda sendiri lak.... Hehehe.... Sorry arr....
.

pakai tudung yang CH hadiahkan... Tima kaseh.... Ni bilangan TUDUNG ARIANI printed yang ke 7 untuk aku.... Hehehe..... Ada lagi kan lepas ni??? Tapi kena tunggu pattern baru lak kan??? :P

. . . . .

No comments: