Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 27, 2010

JUMAAT (22 JANUARI 2010) Punye CITER...

.
Baru nak boleh update... Kisah aku last friday.... Terpaksa datang office sebelum ke HOLIDAY VILLA untuk RAPTAI agenda Program Buku Kegemaran Saya... Nanti2 aku update function hari tu... Lom ada masa lagi ni... Ni pun curik2 masa... Ngantuk dah... Huhuhu.... Oh yer, time ni datang office sebab nak siap dan printkan script MC untuk keesokan harinya... Hehehe... Prepare gitu2 jer... Dan sempat lagi posing2 dalam office aku sensorang.... Dan buat jugak keje office skit2... Hehehehe..... Rajin kan??
.
Pagi tu, aku dan family macam biasa.. menziarahi pusara arwah ayah... dan lepas balik dari ziarah, singgah kat kedai ikan... Beli 4 ekor ikan PARROT... Saja try 4 ekor dulu takut ikan lama yang dah sebesar tapak tangan tu ngap depa2 ni... Tapi, so far, dah sampai seminggu ni, mereka hidup aman damai dalam rumah kaca itu.... Nanti leh beli lagi... Hehehehe... Bagi besar sikit....
.














No comments: